سه شنبه 31 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

رییس کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو؛
امیدوارم بتوانیم جایگاه برتر فرهنگی فدراسیون را حفظ کنیم



شناسه خبر: 12877   شنبه 11 ارديبهشت 1395 - 10:16

جلالی گفت: سال گذشته فدراسیون تکواندو از لحاظ فرهنگی بعنوان فدراسیون برتر معرفی شد که این امر نشان دهنده این است که برنامه های فرهنگی موفق بود که دیده شده است. عملکرد ما مناسب بوده و سعی می‌کنیم این جایگاه را به سختی حفظ کنیم.


رییس کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو: سال گذشته فدراسیون تکواندو از لحاظ فرهنگی بعنوان فدراسیون برتر معرفی شد که این امر نشان دهنده این است که برنامه های فرهنگی موفق بود که دیده شده است. عملکرد ما مناسب بوده و سعی می‌کنیم این جایگاه را به سختی حفظ کنیم.

فاطمه جلالی رییس کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو در خصوص برنامه‌های اجرایی سال 94 به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برنامه‌های کمیته فرهنگی به دو بخش برنامه های مربوط به تیم‌هاي ملی و برنامه‌هایی که از سوي سازمان وزارت ورزش و جوانان با عنوان بخشنامه و دستورالعمل به فدرسيون تكواندو ابلاغ مي‌شد، تقسیم می‌شود. در اين بخش ارايه گزارش عملكرد فرهنگي هيات‌هاي استانها بصورت مصور و مكتوب در مناسبات ملي و مذهبي داريم و در سال 95 براساس همين گزارشات هيات تكواندو برتر فرهنگي انتخاب مي‌شود.

وي تصريح كرد: از اتفاقات خوبی که در سال 94 افتاد، کمیته‌ای با عنوان کمیته برنامه‌ریزی فرهنگی فدراسیونهای کشور در وزارت ورزش و جوانان كه متشكل از 5 كارگروه است با عنوان‌هاي رياست كارگروه، توليدات فرهنگي به عهده مسول فرهنگي فداسيون تكواندو است، امور بين الملل، مطالبات مقام معظم رهبري و تدوين محتوا برنامه‌هاي فرهنگي.

رییس کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو در رابطه با برنامه های سال 94 افزود: در سال گذشته برنامه های ملی و مذهبی را بطور منظم انجام می‌دادیم. طراحی گرمکن اختصاصی فدراسیون تکواندو برای تیم ملی تکواندو کشورمان که طرح بصورت اختصاصي مي‌باشد و هویت تکواندوی ایران را به نمایش بگذارد. ما در ابتدا برای این کار فراخوانی در سطح كشور توزیع کردیم كه طي آن به نفرات اول تا سوم هداياي خوبي داده مي‌شد. همه تلاشمان را کردیم اما استقبالی كه توقع آن را داشتيم صورت نگرفت و در نهایت ما از طريق یک طراح خصوصی طراحي گرم كن را انجام داديم كه به مرحله توليد رسيد و به زودي رونمايي آن انجام مي‌شود.

جلالي افزود: ساخت موسیقی اختصاصی فدراسیون تکواندو انجام شد که توسط خواننده و آهنگساز حامد محضرنیا ساخته شد و به مدت 5 ماه بطول انجاميد که در حال حاضر آماده است و رونمایی از آن را انشاا... به قهرمانی بازیکنان تیم ملی در المپیک 2016 اختصاص داده شده است.
رييس كميته فرهنگي فدراسيون اظهار داشت: از کارشناسان پلیس فتا کمک گرفتیم تا مربیان را با فضای سایبری، آسیب های شبکه‌های اجتماعی و استفاده صحیح از فضای سایبری آشنا کنیم چراکه مربیان ما با بازیکنان و جوانان زیادی سروکار دارند. درسال 94 برنامه ریزی شد که در سال 95 اجرا شود. دوره اول برگزار شد و استقبال خوبي از سوي مربیان و مدرسان صورت گرفت.

وي اينطور ادامه داد: کمپین زکات ورزشی بصورت آزمایشی در سال 94 شروع به فعاليت كرد که هدف آن کمک به خانواده‌هایي بود کم درآمد، کودکان بی سرپرست، بچه‌های کار یا کسانی که شرایط مالي مناسب براي یادگیری رشته تکواندو را ندارند. از مربیان درخواست کردیم که به رایگان هر تعداد از کودکانی را که توانایی دارند تحت پوشش قرار دهند که خدا را شکر از سوی مربیان استقبال شد. کمپین نفس قهرمان هم به این شکل صورت گرفت؛ در سال گذشته با اعضای تیم ملی به بیمارستان مسیح دانشوری رفتیم که بازیکنان ملي دختران و پسران در حرکتی خیرخواهانه کارت اهدای عضو دريافت نمودند. اين موضوع با استقبال خوبي روبرو شد و افزايش چشمگيري هم پس از آن در سطح خانواده بزرگ تكواندو كشور داشت و همچنان هم ادامه دارد.

رييس كميته فرهنگي فدراسيون تكواندو گفت: دوره گزارشگری مسابقات فدراسیون تکواندو از ديگر كارهاي انجام شده ما بود. براي برگزاري اين دوره ابتدا فراخوان دادیم و پس از آن افراد واجد شرايط را انتخاب كرديم. دوره ها گزارشگری 4 ماهه در دانشگاه خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت 5 گزارشگر توانستند به آمادگي مطلوب برسند و مرحله دوم این دوره در سال 95 برگزار می‌شود. برگزاری یادواره 500 شهید تکواندوکار كشور، که برای اولین بار توسط فدراسیون تكواندو انجام شد و از خانواده 36 شهيد شاخص تكواندو تجليل بعمل آمد که استقبال خوبی از طرف خانواده شهدا شد. انشاا... در سال 95 نیز این مراسم برگزار خواهد شد.

فاطمه جلالی در رابطه برنامه های تیم ملی افزود: برنامه هایی برای اردوهای تیم ملی در نظر گرفته شده تا بازیکنان بهترين استفاده را از اوقات فراغت خود در اردوها ببرند. دوره‌های مشاوره ورزشی با عنوان مهارت های موفقیت با رویکرد دینی، کلاسهای زبان، خطاطی و شعرخوانی، سخنرانی‌ها با موضوعات ورزش که این برنامه ها در سال 95 بصورت مدون‌تر برگزار می‌شود.

مبلغ دینی را بصورت 24 ساعت کنار بازیکنان قرار دادیم و از تاثیرات خوب اين برنامه‌ها اهدا مدال قهرماني ملي به اماكن مذهبي و مقدس بوده است. کلاسهایی را هم برای مهارت معاشرت به سبک زندگی اسلامی با هدف معرفي حسن معاشرت ملي‌پوشان به عنوان الگوي يك قهرمان ايراني و مسلمان به جهانيان برگزار مي‌كنيم.

رییس کمیته فرهنگی در رابطه با ارزیابی خود از این کمیته بیان داشت: در مجموع سال گذشته فدراسیون تکواندو از لحاظ فرهنگی بعنوان فدراسیون برتر معرفی شد که این امر نشان دهنده این است که برنامه های فرهنگی موفق بوده که دیده شده است. عملکرد ما مناسب بوده و سعی می‌کنیم این جایگاه را به سختی حفظ کنیم.



تاريخ  ارسال:شنبه 11 ارديبهشت 1395 - 10:16

کد:12877-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool