سه شنبه 31 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

ذوالقدری: دستمان را برای حریفان رو نمی کنیم



شناسه خبر: 12845   سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 - 08:35

رييس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: تمرین با لهستانی ها آخرین برنامه مشترک خارجی در تهران است، چون نمی خواهیم دستمان قبل از المپیک برای حریفان رو شود.


رييس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: تمرین با لهستانی ها آخرین برنامه مشترک خارجی در تهران است، چون نمی خواهیم دستمان قبل از المپیک برای حریفان رو شود.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، غلامحسن ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره آخرین وضعیت تکواندوکاران المپیکی گفت: تکواندوکاران برای رسیدن به اوج آمادگی و حضور در المپیک ریو تلاش می کنیم که ملی پوشان از حداکثر توانایی های خود استفاده کنند و فدراسیون نیز در این راه تلاش می کند با همه امکانات موجود و بضاعتش دوره های آماده سازی تیم ملی را به خوبی برگزار کند.

وی افزود: در اردوهای آماده سازی تیم المپیکی از دیگر استعدادهای کشور نیز استفاده می کنیم تا در کنار سه ملی پوش المپیکی تمرینات خوبی داشته باشند. در اوج آمادگی تکواندوکاران را به ریو اعزام می کنیم تا مثل دوره های گذشته به رهاورد موفقی از مسابقات برسند.

رییس سازمان تیم های ملی با اشاره به اردوی مشترک ایران و لهستان در مرکز جهانی تکواندو تهران گفت: خوشبختانه با نمایش خوبی که تکواندو از خود در دنیا به جا گذاشته است و با توجه به افتخارات کسب شده ایران، اکثر کشورها تمایل دارند تمرینات مشترکی با ملی پوشان مان داشته باشند. تمرین مشترک با لهستان آخرین برنامه مشترکی بود که در تهران داشتیم چون از این پس برنامه های اختصاصی کادرفنی تیم ملی برای المپیک ریو در دستور کار قرار دارد. اگر تیم های دیگر هم خواستار برپایی اردوی تدارکاتی در مرکز جهانی باشند، تنها می توانند با تیم های باشگاهی تمرین کنند.

ذوالقدری افزود: طبق برنامه ای که برای لهستان فرستاده بودیم، آنها با تیم های باشگاهی ایران تمرین کردند و تنها یک جلسه فنی و یک جلسه بدنسازی با تیم المپیکی به تمرین پرداختند. باتوجه به نزدیکی مسابقات المپیک تمایل چندانی نداریم دستمان برای حریفان رو شود.

وی درخصوص برنامه های سرمربی تیم ملی تکواندو برای المپیکی ها گفت: مسابقات بین المللی اتریش با گرید یک و تورنمنت یونان را مدنظر داریم که اواخر خرداد برگزار می شود. این دو مسابقه فرصت خوبی برای ارزیابی مجدد تکواندوکاران است تا قابلیت های خود را قبل از المپیک محک بزنند. با توجه به تجربیات گذشته شاید برای روادید اتریش مشکل داشته باشیم اما شرکت در مسابقات یونان حتمی است.

رییس سازمان تیم های ملی گفت: بیش از گذشته به حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نیاز داریم تا ورزشکاران بدون استرس و مشکل مالی بتوانند افتخار دیگری را رقم بزنند. با این حال فدراسیون تکواندو با بضاعت موجود مدیریت خوبی کرده و همه راضی هستند.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 - 08:35

کد:12845-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool