جمعه 27 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

ما موقعیت جوانگرایی را به جان خریدیم تا ثمره آن را در سالیان بعد دریافت کنیم
کمرانی: تکواندوکاران ما پتانسیل قهرمانی در سالیان بعد را دارند



شناسه خبر: 12833   يكشنبه 5 ارديبهشت 1395 - 11:28

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تکواندوکاران ما پتانسیل قهرمانی در سالیان بعد را خواهند داشت اما در این مسابقات به دلیل اینکه اولین رویداد خود در رده بزرگسالان را پشت سر می‌گذاشتند، نتوانستد باتجربه عمل کنند.


سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تکواندوکاران ما پتانسیل قهرمانی در سالیان بعد را خواهند داشت اما در این مسابقات به دلیل اینکه اولین رویداد خود در رده بزرگسالان را پشت سر می‌گذاشتند، نتوانستد باتجربه عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهرو کمرانی در خصوص بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در گفت و گو با نسیم آنلاین اظهار داشت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و ما پیش‌بینی کرده بودیم این مسابقات به دلیل اینکه قبل از المپیک برگزار می‌شد از سطح بالایی برخوردار باشد. 40 امتیاز این مسابقات باعث شده بود نفرات المپیکی در این مسابقات حاضر شوند و با کسب امتیاز موقعیت خود را در رنکینگ المپیک بالاتر ببرند.

وی ادامه داد: حتی نفراتی که دو روز قبل از مسابقات برای کسب سهمیه شرکت کرده بودند در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شدند. ما سعی کردیم در این مسابقات با وجود پیش‌بینی کسب این نتایج از نفرات جوان استفاده کنیم و فرصتی به این نفرات بدهیم. خوشبختانه عملکرد این نفرات غیر از نتیجه برای من خوب بود و چیزهایی را که در طی اردوها کار کرده بودیم در مسابقات پیاده شد و اگر مواردی نیز انجام نشد به دلیل نوجوان بودن این بچه‌ها و کم‌تجربگی آنها بود. بچه‌ها ما از لحاظ فنی، تاکتیکی و تکنیکی چیزی کم نداشتند و در برخی موارد فقط نتوانستند به دلیل جوانی بر ترسشان غلبه کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: به دلیل برخورداری قرعه‌کشی این مسابقات از سیستم رنکینگ و نداشتن رنکینگ توسط نفرات ما، در قرعه‌کشی با نفرات اول رنکینگ برخورد کردیم و این مسئله کار را برای ما خیلی سخت و به نوعی مسابقات ابتدایی برای ما فینال زودرس بود. اگر حنانه همتی، ناهید کیانی و شکرانه ایزدی با قرعه‌های بهتری روبرو در دور اول روبرو شده بودند قطعا به مراحل بالاتر صعود می‌کردند.

وی ادامه داد: مهسا جدی نیز در دور اول به مصاف قهرمانی مسابقات جهانی روسیه رفت و با اعتماد به نفسی که در تکواندو نقش مهمی دارد در یک مبارزه دیدنی از سد این تکواندوکار گذشت. مهسا واقعا در این مسابقات عالی ظاهر شد و هر آنچه در تمرینات بود را در مسابقات پیاده کرد و این تفاوت او با دیگر بچه‌ها بود. این بچه‌ها پتانسیل قهرمانی در سالیان بعد را خواهند داشت اما در این مسابقات به دلیل اینکه اولین رویداد خود در رده بزرگسالان را پشت سر می‌گذاشتند، نتوانستد باتجربه عمل کنند.

کمرانی در پایان گفت: ناهید کیانی بازیکن خیلی خوبی است و سرعت صورت او را کمتر کسی دارد و در این مسابقات قسمت با او یار نبود و نتوانست عملکرد بهتری داشته باشد. امیدوارم این بچه‌ها ناامید نشوند و تمرینات خود را بیشتر کنند و از فرصتی که ما به آنها دادیم در سالیان بعد استفاده کنند. ما این موقعیت را به جان خریدیم تا در سالیان بعد ثمره آن را دریافت کنیم و به نتایج خوب برسیم.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 5 ارديبهشت 1395 - 11:28

کد:12833-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool