دوشنبه 23 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

گفت و گو با تيم ملي تكواندوي زنان پيش از اعزام به فيليپين؛
دختراني كه مي‌خواهند شگفتي ساز شوند



شناسه خبر: 12711   يكشنبه 29 فروردين 1395 - 08:11

در حالیکه بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از فردا (دوشنبه) به میزبانی شهر «مانیلا» فیلیپین آغاز می شود، تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان با ترکیبی از جوانان راهی این دوره از مسابقات شده است و ...


در حالیکه بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از فردا (دوشنبه) به میزبانی شهر «مانیلا» فیلیپین آغاز می شود، تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان با ترکیبی از جوانان راهی این دوره از مسابقات شده است و بسیار امیدوار است بتواند در قاره کهن شگقتی ساز شود و برای نخستین بار یکی از سکوهای اول تا سوم آسیا را از آن خود کند.

6 دختر جوان تیم ملی کشورمان که بسیار آماده و پرانگیزه هستند، همگی قول مبارزاتی جذاب و دیدنی را می دهند و می خواهند شگفتی ساز این دوره از مسابقات شوند.

گفت و گوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو با این نفرات را در ادامه خواهید خواند:

*** ايزدي: تلاش مي‌كنم رنگ مدالم خوشرنگ‌تر شود

شكرانه ايزدي تكواندوكار وزن 73- كيلوگرم ايران كه سابقه حضور در مسابقات قهرماني آسيا را در كارنامه دارد و در بيست و يكمين دوره اين رقابت‌ها به مدال برنز رسيد در خصوص شرايط اين روزهايش گفت: خدا را شكر روحيه‌ام خوب است و تمرينات را به بالاترين حد خود رسانده‌ايم و براي مسابقات آمادگي لازم را داريم. تلاش مي‌كنم كه مدال برنز دوره قبل را خوشرنگ‌تر كنم اما قولی نمي‌دهم.

كاپيتان تيم‌ملي تكواندو زنان با اشاره به شرايط مطلوب هم‌تيمي‌هايش اينطور ادامه داد: درست است كه بازيكنان تجربه زيادي ندارند و به تازگی از رده سنی نوجوانان به بزرگسالان آمده اند يا بعضي از آنها براي اولين‌بار است كه در اردوي تيم ملي حاضر مي‌شوند اما همگي آنها انگيزه بالايي دارند و خود را براي کسب بهترین نتایج آماده كرده‌ایم.

*** کیانی: طلا می‌گیرم!

ناهيد كياني تكواندوكار وزن 46- كيلوگرم ايران كه یکی از مدال آوران رده سنی نواجوانان بوده، با اشاره به شرایط مطلوب اردوهای تیم ملی گفت: پيش از اين در وزن دوم مبارزه مي‌كردم اما براي رقابت‌هاي قهرماني آسيايي در وزن اول بر روي شياپ‌چانگ خواهم رفت كه فكر مي‌كنم اين كاهش وزن به درصد توانمندي ‌هايم اضافه كرده است. شرايطم به نسبت روز ورودم به اردوی تیم ملی بهتر شده و پيشرفت را حس مي‌كنم. بازيكن چپ‌پايي بودم اما در اين اردو پای‌راستم را هم فعال كردم و تقريبا با هردو پا مبارزه مي‌كنم.

دارنده مدال برنز ارتش‌هاي جهان در رابطه با حريفانش در مسابقات قهرماني آسيا، اذعان داشت: از حريفانم شناختي ندارم و برايم هم اهميتي ندارد؛ كسي كه براي مدال طلا مبارزه مي‌کند به عناوين و تجربيات حريفانش توجهي ندارد اما می‌دانم كشورهاي ژاپن، كره‌جنوبي و فيليپين تكواندو‌كاران خوبي در اختيار دارند اما من با اطمينان قول مدال طلا مي‌دهم.

*** جدی: هدف بزرگم المپیک 2020 است

مهسا جدي تكواندوكار وزن 57- كيلوگرم در خصوص وضعبت اين روزهايش پيش از اعزام به مسابقات قهرماني آسيايي به روابط عمومي فدراسيون تكواندو گفت: در حال حاضر تمركز و هدفم طلاي مسابقات آسيايي است. اما هدف بزرگ من بازی های المپیک 2020 است و برای شروع باید خوشرنگ‌ترین مدال قهرمانی آسیا را بدست آورم.

وی تصریح کرد: ما براي كسب سکوی قهرمانی به فیلیپین می‌رویم و من همانند ديگر بازيكنان مي‌گويم مدال طلا را مي‌گيرم در اين مسابقات يكي از سكوهاي اول تا سوم براي تكواندوكاران ايران است چرا كه تيم جواني هستيم و در اين مدت بسيار تلاش كرده‌ايم.

*** همتی: دلم روشن است در آسیا قهرمان می‌شویم

حنانه همتي تكواندوكار وزن 62- كيلوگرم در آخرين روزهاي آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در خصوص شرايطش گفت: حدودا 5 سال است كه تكواندو را شروع كردم و اولين سال است كه در اردوي تيم‌ملي حضور دارم. وزن پنجم، وزن سختی است و من هم شناختی از حريفانم ندارم اما تمام تلاشم بر اين است كه در مقابل تمامي رقبا يك‌دست مبارزه كنم. نسبت به قبل تغييرات زیادی داشته‌ام و قدرت بدني‌‌ام پيشرفت كرده، همين مسأله به من انگيزه مي‌دهد تا براي كسب مدال طلا تلاش كنم.

وي در خصوص اردوهای تیم ملی تصریح کرد: رابطه بازيكنان خيلي خوب، ‌صمیمي و دوستانه است. با توجه به اين فضاي خوب و آمادگي كامل روحي و جسماني تيم، دلم روشن است كه سكوي قهرماني را از آن خود مي‌كنيم.

*** اخلاقی: امیدوار به کسب سکوی آسیایی هستیم

هانيه اخلاقي از بازيكنان با تجربه تكواندوي كشورمان كه درآخرین مبارزه ای که حضور داشت مدال برنز ارتش های جهان را از آن خود كرد، در خصوص وضعيت خود اظهار داشت: خدا‌ را شكر شرايطم از لحاظ روحي و جسمي عالي است. تمرين‌ها تا اين مرحله بسيار خوب بوده و تكنيك‌هایم بیشتر شده است. در این رقابت ها در وزن ششم مبارزه می‌کنم که قطعا تمامی حریفان قوی هستند و من هم بازیکنی را دست کم نمی‌گیرم. تمام تلاشم کسب مدالی خوشرنگ‌تر در این رقابت ها است.

تكواندو كار وزن 67- کیلوگرم در ادامه با اشاره به وضعيت مطلوب هم‌تيمي‌هايش اظهار داشت: تيم جواني در كنار يكديگر جمع شده‌ايم و اميد است كه براي اولين‌بار در آسیا موفق به کسب سکو شویم.

*** میرحسینی: ترجيح ميدهم حريفانم را نشناسم

مليكا میرحسيني از بازيكنان كم‌تجربه تيم که 3 سال است ورزش تکواندو را آغاز کرده، در خصوص این روزهایش اذعان داشت: تجربه مسابقات برون‌مرزي را ندارم و اولين سال است كه وارد اردو تيم‌ ملي بزرگسالان شده‌ام. شرایط خوبی دارم و روز به روز از لحاظ فنی بهتر می‌شوم.

تكواندو كار وزن 73+ کیلوگرم در خصوص حريفانش در این رقابت ها اينطور ادامه داد: ترجيح مي‌دهم حريفانم را پيش از مسابقه نشناسم، می‌خواهم در این رقابت ها مدال طلا بگيرم و تمام سعي خودم را برای رسیدن به این مهم انجام می‌دهم.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 29 فروردين 1395 - 08:11

کد:12711-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

داودفلاح يكشنبه 29 فروردين 1395 | 17:09

باسلام وآرزوی توفیق شما نمایندگان خوب تکواندوبانوان ایران اسلامی درمسابقات
آسیایی مانیلاشما شایستگی این را داشته ودارید که بربلندای تکواندو آسیا تکیه
زده وسال 1395راسال شگفتیهای تکواندو بانوان درقاره کهن نموده وعظمت واقتدار
تیم ملی تکواندو بانوان رابه اثبات برسانید. دختران شایسته وسرافراز بااستعانت
بدرگاه حضرت حق وتکیه بردانش فنی خود وهدایت ورهبری کادرفنی باروحیه ای
مضاعف همچون دختر شایسته تکواندو ایران اسلامی خانم کمیاعلیزاده به
خودباوری وفعل خواستن توانستن است به شگوه وافتخار ایران به اندیشد که
بطوریقین خداوندمنان ودعای خیرملت ایران همواره باشما خواهد بود.موفق باشید
وسربلند



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool