دوشنبه 23 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

گفت و گو با سه ملی پوش پاراتکواندوی ایران؛
در اندیشه فتح دوباره آسیا



شناسه خبر: 12710   يكشنبه 29 فروردين 1395 - 08:08

تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان که سال گذشته عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد در دومین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندوی آسیا با ترکیبی از باتجربه ها و جوان ها به مصاف حریفانش خواهد رفت ....


تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان که سال گذشته عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد در دومین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندوی آسیا با ترکیبی از باتجربه ها و جوان ها به مصاف حریفانش خواهد رفت و امیدوار است بار دیگر بر سکوی قهرمانی بایستد، هرچند کار دشواری برای رسیدن به این مهم دارد.

گفت و گوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو با 3 تن از ملی پوشان کشورمان را در ادامه خواهید خواند:

*** عزیزی: هدفم جمع آوری امتیاز برای پارالمپیک 2020 است

اصغر عزیزی هوگوپوش تیم ملی پاراتکواندو که در مسابقات آسیایی 2015 مدال طلا را کسب کرد در خصوص شرایطش پيش از آغاز دومين دوره مسابقات پاراتكواندو قهرماني آسيا گفت: شرايط خوب است و از لحاظ روحي هم به آمادگي لازم رسيده‌ام. نسبت به حريفانم شناخت كاملي دارم، مي‌دانم كره جنوبي و ازبكستان ورزشكاران خوبی در اختيار دارند اما من به عناوين رقيبانم توجهي ندارم و هدفم مدال طلا و جمع‌آوري رنكينگ براي پارالمپيك 2020 ژاپن است.

وي در خصوص شرايط تيم بيان كرد: بازيكنان تيم نسبت به سال گذشته با تجربه‌تر هستند. تمرينات آمادگي به نقطه‌ي اوج خود رسيده و هم‎دلي بين بازيكنان موج مي‌زند. روحيه تيم بسيار خوب است و سفر مشهد مقدس هم بازيكنان را از لحاظ روحي قوي‌تر كرده است. همگي بهتر از قبل، آماده هستيم و ان شاءالله بهترين نتايج را بدست آوريم.

هوگوپوش وزن 75+ كيلوگرم كشورمان در رابطه با سطح مسابقات افزود: در اين دوره كشورهاي ديگر هم اضافه شدند، تعداد شركت كننده ها زياد هستند و در واقع مسابقات در سطح بين قاره اي برگزار مي‌شود. تيم روسيه كه جز تيم هاي قوي محسوب مي‌شود هم حضور دارد اما ما به اميد خدا از عنوان قهرماني دوره قبل خود دفاع خواهيم كرد.

*** پوررهنما: می خواهم از طلای دور قبلم دفاع کنم

مهدي پوررهنما ملي‌پوش وزن 75- كيلوگرم كشورمان كه عناوين جهاني آسيايي را در كارنامه دارد در واپسين روزهاي باقي مانده تا مسابقات پاراتكواندو قهرماني آسيا گفت: از لحاظ بدني آمادگي دارم و تيم هم آمادگي مسابقات را دارد. بر روي تمرينات بدنسازي، وزنه و دويدن تمركز داشتيم و از نظر فني تغيير تاكتيك داده‌ايم.

وي در رابطه با سطح مسابقات اينطور ادامه داد: اين دوره از مسابقات با دوره هاي گذشته متفاوت است چرا كه از قاره هاي ديگر هم تيم هايي حضور دارند و همين مسأله مسابقات را حساس تر مي‌كند. هر ورزشكاري هدف خود را المپيك 2020 قرار مي‌دهد اما در حال حاضر هدف خاصي ندارم و مي‌خواهم در اين مسابقات از عنوان قهرماني دوره قبل خود دفاع كنم چرا كه از سال 2012 باختي نداشته‌ام.

جعفرزاده: امیدوارم کاپ قهرمانی را به ایران آوریم

محمود جعفرزاده هوگوپوش وزن 75- كيلوگرم تيم ملي پاراتكواندوي ايران در خصوص شرايط خودش و تيم اظهار داشت: شرايطم از لحاظ بدني و روحي خوب است. پيش از عيد اردوها شروع شده و بعد از آن هم به صورت فشرده‌تر به تمرين پرداختيم و همگي به آمادگي مطلوب رسيده‌ايم.

دارنده مدال برنز پاراتكواندوي آسيايي 2015 در رابطه با سطح مسابقات اين دوره اذعان داشت: به نظرم مسابقات نسبت به سال گذشته در سطح بالاتر و سخت‌تري برگزار مي‌شود و تيم هاي بيشتري از قاره هاي مختلف حضور دارند. اميدوارم كه بتوانيم از عنوان قهرماني دوره قبل خودمان دفاع كنيم و كاپ قهرماني را براي كشور عزيزمان به ارمغان آوريم.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 29 فروردين 1395 - 08:08

کد:12710-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool