شنبه 21 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

پله اول كسب سهميه المپيك است
خدابنده: هيچ حريفي را دست كم نمي‌گيرم



شناسه خبر: 12680   چهارشنبه 25 فروردين 1395 - 09:32

تكواندوكار وزن 67+ كيلوگرم كشورمان گفت: هدف ما حضوري موفق در بازيهاي المپيك 2016 است اما به هرحال پله اول كسب سهميه المپيك است و بعد از آن حضور در بازيهاي المپيك ريو! من هيچ حريفي را دست كم نمي‌گيرم و با تمام قوا مقابل رقبايم ظاهر مي‌شوم.


تكواندوكار وزن 67+ كيلوگرم كشورمان گفت: هدف ما حضوري موفق در بازيهاي المپيك 2016 است اما به هرحال پله اول كسب سهميه المپيك است و بعد از آن حضور در بازيهاي المپيك ريو! من هيچ حريفي را دست كم نمي‌گيرم و با تمام قوا مقابل رقبايم ظاهر مي‌شوم.

اكرم خدابنده، يكي ديگر از ملي پوش اعزامي ايران در مسابقات كسب سهميه المپيك در قاره آسيا در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون تكواندو در رابطه با شرايط آمادگي اين روزهايش براي مسابقات مهم پيش رو تصريح كرد: هشت ماهي مي‌شود كه در هيچ رويدادي شركت نكردم و همين كار را سخت مي‌كند اما ما در اين مدت تلاش زيادي داشته‌ايم، سخت تمرين كرده‌ايم و براي مبارزه با رقبا آماده‌ايم. در اين مدت هم به من و هم به كيميا ثابت شده است ما چيزي از حريفانمان كمتر نداريم و توانايي كسب بهترين نتايج را داريم. اميدوارم بتوانيم 2 سهميه المپيك را كسب كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا تنها به كسب سهميه المپيك فكر مي‌كند؟ اظهار داشت: اصلا اينطور نيست. هدف ما حضوري موفق در بازيهاي المپيك 2016 است اما به هرحال پله اول كسب سهميه المپيك است و بعد از آن حضور در بازيهاي المپيك ريو!

نايب قهرمان بازيهاي آسيايي اينچئون، در خصوص حريفانش در اين رقابت‌ها افزود: درست است كه حريفان اصلي من در سنگين وزن مثل كره‌جنوبي و چين در اين رقابت ها نيستند چرا كه از طريق رنكينگ سهميه المپيك را بدست آورده‌اند اما بايد به اين توجه كرد كه وقتي اسم المپيك و كسب سهميه مي‌آيد، تمام بازيكنان طوري ديگر ظاهر مي‌شوند و با تمام قوا براي حضور در مهمترين رويداد ورزشي جهان تلاش مي‌كنند، همانطور كه در مسابقات كسب سهميه المپيك در قاره‌هاي مختلف بسياري از تكواندوكاران بي‌نام و نشان شگفتي ساز شدند. من هيچ حريفي را دست كم نخواهم گرفت و با تمام توانايي مبارزه مي‌كنم.

تكواندوكار وزن 67+ كيلوگرم در خصوص تيم آسيايي بانوان اظهار داشت: من عاشق مبارزه هستم و دوست داشتم در مسابقات قهرماني آسيا هم شركت‌ و مدال نقره دوره قبلم را به طلا تبديل مي‌كردم اما واقعا زمان كافي و شرايط براي حضور ما مهيا نبود. تيم آسيايي بانوان تيم بسيار خوبي است و واقعا با انگيزه هستند. تك تك بازيكنان همدل و پرتلاش براي كسب بهترين نتايج تمرين مي‌كنند و من براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 25 فروردين 1395 - 09:32

کد:12680-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool