يكشنبه 29 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

مدانلو: با جدیت بیشتری برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم



شناسه خبر: 12615   سه شنبه 17 فروردين 1395 - 12:38

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: اینکه ما در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی رسیدیم باعث نخواهد شد فکر کنیم در این دوره نیز به راحتی قهرمان خواهیم شد.


سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: اینکه ما در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی رسیدیم باعث نخواهد شد فکر کنیم در این دوره نیز به راحتی قهرمان خواهیم شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، حسین مدانلو در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص شرایط تیم ملی پاراتکواندو اظهار داشت: ما از آذرماه سال گذشته اردوهای آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در ترکیه شروع کردیم که متاسفانه این مسابقات به تعویق افتاد. از آغاز سال 2015 که حضور پاراتکواندو در پارالمپیک 2020 قطعی شد، رنکینگ نفرات هر کشور اعلام و اجازه حضور نفرات دیگر قاره‌ها در مسابقات قهرمانی قاره‌های دیگر داده شد و به همین دلایل ما از چند ماه پیش کار آماده‌سازی خود را شروع کردیم و با تعویق افتادن آن مسابقات تمرینات خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا ادامه دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به این مسائل بچه‌ها ما تمریناتی خوبی را در این مدت انجام دادند و از آمادگی لازم برخوردار هستند و به دنبال این هستند تا در مسابقات آسیایی فیلیپین با قدرت عمل کنند و بهترین مدال‌ها را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص رقبای ایران در مسابقات قهرمانی پاراتکواندو قهرمانی آسیا گفت: طبیعتا حضور کره‌جنوبی به عنوان یکی از مدعیان تکواندو جهان باعث خواهد شد تا ما نگاهی به این تیم داشته باشد و در کنار آن در پاراتکواندو مغولستان سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است و سال گذشته در یکی از کلاس‌هایی که ما بازیکن نداشتیم نفر این تیم به مقام قهرمانی جهان دست یافت و در کلاس صادقیان‌پور نیز بازیکنی این کشور یک پیروزی و یک شکست مقابل نماینده ما کسب کرد.

وی ادامه داد: اینکه ما در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی رسیدیم باعث نخواهد شد فکر کنیم در این دوره نیز به راحتی قهرمان خواهیم شد. ما روی تمامی حریفان حساب کردیم و کشورهای ازبکستان و قزاقستان هم قهرمانان خوبی دارند و باید حواسمان حسابی جمع باشد. قهرمانی دوره گذشته متعلق به دوره گذشته بوده است و امسال با جدیت بیشتری در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مدانلو با تاکید بر حمایت فدراسیون تکواندو از این تیم عنوان کرد: فدراسیون تکواندو نه از امسال و سال گذشته، بلکه از سال 88 که اولین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو برگزار شد تیم ملی پاراتکواندو را اعزام و حمایت کرده است. شش دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان برگزار شده است و ما در هر شش دوره اعزام شدیم و خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی بر روی پاراتکواندو انجام شده است.

وی ادامه داد: مدیران فدراسیون این دیدگاه را از ابتدای تشکیل این تیم داشتند که روزی این رشته پارالمپیکی خواهد شد و اعتقاد داشتند که نگاه ما رو به جلو است و این اطمینان باعث شده است که امروز پاراتکواندو ایران به عنوان یکی از قطب‌های جهان شناخته شود. خوشبختانه ما بازیکنان بسیار خوبی را از همین الان برای مسابقات پارالمپیک 2020 ساختیم تا انشاالله در آن مسابقات سرمایه خوبی برای ورزش کشور داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص پیش‌بینی نتایج این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: پیش‌بینی به خودی خود استرس‌زا است و در کنار آن ورزش قهرمانی پیش‌بینی ناپذیر است اما ما تمام تلاش را می‌کنیم بچه‌ها بهترین مدال‌ها را کسب کنند. سعی کردیم همیشه عملکردمان با کیفیت باشد و در دوره‌های گذشته در مسابقات جهانی و آسیایی هم با کسب نتایج خوب این موضوع را نشان دادیم. امیدواریم عملکردمان در مانیل نیز کیفیت بهتری نسبت به مسابقات قبلی داشته باشد و با نتایج خوب باعث خوشحالی جامعه تکواندو شویم.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 17 فروردين 1395 - 12:38

کد:12615-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

فرهادشورج پنجشنبه 19 فروردين 1395 | 00:12

من نیز آرزوی موفقیت برای تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران درمسابقات آسیایی که درفلیپین برگزار میگردد را دارم.
به امید طلاهای فراوان دراین مسابقات



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool