شنبه 29 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

خاطره خوش بخشی از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی



شناسه خبر: 98900   سه شنبه 9 بهمن 1397 - 15:38

ملی پوش تکواندو گفت: بهترین روز زندگی من زمانی بود رهبر معظم انقلاب انگشتر خود را به من هدیه کردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، امیر محمد بخشی ملی پوش تکواندو کشورمان است که توانسته مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۸، طلای مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۸ برزیل و نشان طلای رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶ کانادا را کسب کند.

تکواندوکار کشورمان مدال طلای قهرمانی جهان را که در سال ۲۰۱۶ در کشور کانادا کسب کرده بود را به خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی دنیا اهدا کرد.

امیر محمد بخشی ملی پوش تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شهدای کشورمان جان خود را در راه حفاظت از وطن و حرم اهل بیت فدا کردند و به نظرم آنها قهرمانان اصلی ایران هستند که ما به وجودشان افتخار می‌کنیم و تمام تلاشم این است که ادامه دهنده راه آن‌ها باشم.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که مدال مسابقات جهانی را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کردم. این کمترین کاری بود که می‌توانستم در برابر کار ارزشمند این شهید بزرگوار انجام دهم.

ملی پوش تکواندو کشورمان درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: من عاشق رهبر معظم انقلاب هستم. بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا موفق شدم که همراه با کاروان ایران از نزدیک با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشم که این مهم افتخار بزرگی برای من است. واقعا حس خوبی داشتم و اشک در چشمانم جمع شده بود؛ باورم نمی‌شد که توانستم از نزدیک با ایشان دیدار کنم.

بخشی بیان کرد: بهترین روز زندگی من زمانی بود که رهبر معظم انقلاب انگشتر خود را به من هدیه کردند و این بهترین و ارزشمندترین هدیه‌ در زندگی من است.

قهرمان تکواندو جهان درباره پیشرفت ورزش و رشته تکواندو در سال‌های پس از پیروزی انقلاب گفت: در طول این چهل سال تکواندو و ورزش ایران پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است و در طول سال‌های اخیر تیم ملی تکواندو ایران توانسته روی سکو‌های قهرمانی قرار گیرد و ملی پوشان ما بار‌ها برای کشور افتخار آفرینی کردند.

ملی پوش تکواندو کشورمان عنوان کرد: استان آذربایجان شرقی قهرمانان ورزشی زیادی دارد. هیات این استان در طول این سال‌ها فضا را برای علاقه‌مندان به ورزش مهیا کرده است به طوری که در رشته تکواندو به جز من، یوسف کرمی، میرهاشم حسینی، سعید رجبی و عرفان ناظمی نیز از افتخار آفرینان تکواندو ایران بودند.

او ادامه داد: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی امکانات و فضای ورزشی برای پرورش قهرمانان افزایش چشمگیری داشته است و امروز شاهد موفقیت‌های زیاد تیم‌های ملی کشورمان در رشته‌های مختلف و در مسابقات جهانی و آسیایی هستیم و ملی پوشان ما از مدعیان اصلی قهرمانی در میدان‌های بزرگ هستند.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 9 بهمن 1397 - 15:38

کد:98900-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool