پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

خانلرخانی: برای کسب بهترین عنوان در قهرمانی جهان تا آخرین لحظه می‌جنگیم/ روسیه و ترکیه مهمترین حریفان ما در این رویداد هستند



شناسه خبر: 98897   سه شنبه 9 بهمن 1397 - 12:20

پیام خانلرخانی سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی کار سختی پیش‌رو داریم اما مطمئن باشید با انگیزه و مصمم تا آخرین لحظه برای تصاحب بهترین عنوان این آوردگاه بزرگ می‌جنگیم.


هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان 2019 در دو بخش پومسه و کیوروگی از 16 بهمن‌ماه به مدت 2 روز و به میزبانی شهر "آنتالیا" ترکیه برگزار می‌شود. تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که از 10 آذرماه برای حضور در مسابقات جهانی 2019 تمرینات خود را آغاز کرده‌ است روز شنبه – 13 بهمن‌ماه ایران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان در خصوص شرایط تیم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور پاراتکواندو از 10 آذرماه تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کرده‌ایم؛ باتوجه به اینکه هوگوپوشان بعد از مسابقات آسیایی در رویدادی حضور نداشتند ابتدای اردو سطح آمادگی پایین بود اما با تلاش و انگیزه‌، پیشرفت چشمگیری داشتند و برای کسب بهترین نتیجه عازم این رقابت‌ها خواهیم شد.

وی افزود: تعدادی نفرات جدید به تیم تزریق شده‌اند که پیش از این نیز در مسابقات آسیایی حضور داشتند و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند اما ما هنوز به دنبال جذب پاراتکواندوکاران بیشتری هستیم. در حال حاضر در رده‌سنی نوجوانان نیز نفرات خوبی حضور دارند اما با توجه به اینکه در پاراتکواندو رده‌سنی نوجوان وجود ندارد ما باید صبر کنیم تا انشالله پس از 16 سالگی این نفرات به اردو راه پیدا کرده و بتوانند در مسابقات شرکت کنند.

سرمربی تیم پاراتکواندو تصریح کرد: خدا را شکر بچه‌ها از نظر فکری و روانی در جایگاه خوبی قرار دارند؛ حریفان آنها را آنالیز کردیم و انشاءالله بتوانیم جایگاه دوره گذشته خود را ارتقاء دهیم.

خانلرخانی در خصوص مهمترین حریفان تیم اظهار داشت: روسیه یکی از قطب‌های بزرگ پاراتکواندو است و میزبان نیز از حریفان سرسخت ما می‌باشد اما نباید از جایگاه دیگر کشورها غافل شد. تایلند، کره‌جنوبی، مغولستان، قزاقستان، صربستان و ... نیز نفرات خوبی را در اختیار دارند.

وی اینطور ادامه داد: ما تا حالا در مسابقات جهانی عنوان قهرمانی نداشتیم و با توجه به اینکه 10 نفر به این رویداد اعزام می‌کنیم در مقایسه با تیم روسیه که با ترکیبی 20 نفره حضور پیدا می‌کند، شرایط نابرابری داریم. برای کسب این عنوان کار سختی پیش‌رو داریم اما مطمئن باشید با انگیزه و مصمم تا آخرین لحظه برای تصاحب بهترین نتیجه این آوردگاه بزرگ می‌جنگیم.

سرمربی تیم پارا افزود: در بخش بانوان هم مهتاب نبوی نخستین بانوی مدال آور پاراتکواندو کشورمان به این رویداد اعزام می‌شود؛ با توجه به شرایطی که دارد تمریناتش را در استان فارس زیر نظر مربی خود پیگیری می‌کند و امیدوارم او نیز بتواند مزد زحماتش را بگیرد.

خانلرخانی در پایان گفت: خدا را شکر در مسابقات آسیایی و بازی‌های جهانی آیواز موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب نماییم اما در نخستین تجربه حضوری که در جهانی داشتیم عنوان چهارمی کسب کردیم؛ تمام تلاش ما این است با کمک خداوند و همت بچه‌ها بتوانیم در هشتمین دوره جایگاه خود را ارتقاء دهیم.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 9 بهمن 1397 - 12:20

کد:98897-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool