جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان؛
تکواندو جزء بهترین فدراسیون های ورزشی در بحث شفافیت مالی است



شناسه خبر: 96891   چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 19:57

فرامرزیان: تکواندو جزء بهترین فدراسیون های ورزشی در بحث شفافیت مالی است، گزارش مالی که ارائه شد به خوبی توانست صحت و نواقص را تفکیک کند و خزانه‌دار و بازرس نیز خیلی خوب مسائل را مطرح کردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بعد از ظهرامروز (چهارشنبه – 3 بهمن‌ماه) با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش، اصغر رحیمی نماینده کمیته ملی المپیک، عباس موسوی بازرس، یزدان موید نیا نایب رییس فدراسیون، زهرا سروی نایب رییس بانوان، همچنین روسای هیات های استانی و سایر اعضای مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدا پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید توسط محمد حسن غلامی قاری برتر مسابقات قهرمانی تکواندو و قرآنی، رییس فدراسیون به ارایه گزارش عملکرد سال 1397 پرداخت و سپس حسابرس، خزانه دار و بازرس نیز گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه دادند، در ادامه نیز روسای هیات‌ها مسائل خود را مطرح کردند.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بسیار خرسندم که در جمع خانواده رشته‌ای حضور دارم که طی سالیان اخیر مدال آوری آنها موجبات خوشحالی مردم و سرافرازی و سربلندی کشور ایران را فراهم کرده است افزود: افتخار این را داشتیم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا کنار مسئولان و ورزشکاران تکواندو باشم و زمانی که تلاش، فعالیت و پیگیری آنها را دیدم احساس سربلندی کردم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: تکواندو جزء بهترین فدراسیون‌های ورزشی در بحث شفافیت مالی است. گزارش مالی که ارائه شد به خوبی توانست صحت و نواقص را تفکیک کند و خزانه‌دار و بازرس نیز خیلی خوب مسائل را مطرح کردند و امیدوارم نواقص جزئی نیز با روند سالمی که در این فدراسیون وجود دارد به حداقل برسد.




فرامرزیان اینطور ادامه داد: اصول کلی و فعالیت هیات‌های ورزشی رشته پرافتخار تکواندو ناشی از همین دقت‌ها و موفقیت‌های ارزشمند است. تعداد ورزشکاران سامان یافته در این رشته اسباب سربلندی کشور است. مواردی که از سوی شما عزیزان مطرح شد حق ورزش ایران و این رشته می‌باشد و حداقل‌هایی است که دولت باید در اختیار جامعه و مردم قرار دهد. ما نیز تلاش خود را به کار گرفتیم مجموعه منابع مالی، امکانات و فرصت‌های اقتصادی را برای اقدامات موثرتر توسعه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در پایان در خصوص بازی‌های المپیک 2020 نیز گفت: در ستاد بازی‌ها همه تلاشمان این است که مدیریت، کادرفنی و ورزشکاران نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند و امیدواریم منابع لازم را برای تحقق این هدف فراهم نماییم.

در پایان نیز از دکتر محمد احسنی فروز دبیر اسبق فدراسیون تقدیر شد.





تاريخ  ارسال:چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 19:57

کد:96891-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool