شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

در سومین جلسه هم اندیشی عنوان کرد:
خلیلی: با تکیه بر اخلاق مداری و همدلی، یک الگوی مناسب باشیم



شناسه خبر: 94704   چهارشنبه 12 دي 1397 - 12:28

سومین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی تکواندوپایتخت،با حضور رییس هیات تکواندو استان برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ سومین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته ستادی هیات تکواندو استان به منظور ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم و برنامه های آینده هیات استان با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان، کامبیز رنجبر مسئول اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب، مسعود لشکری دبیر، سلمه حاج حسینی نایب رییس بانوان و مسئولین هیاتها و کمیته ها، در سالن آمفی تئاتر کانون پرورشی حر به میزبانی هیات تکواندو حوزه جنوبغرب روز دوشنبه ۱۰ دی ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست کامبیز رنجبر مسئول اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارائه گزارش عملکرد این حوزه در سال جاری از هیات تکواندو استان تهران برای همکاری و تعامل بسیار خوب با این حوزه تشکر و قدردانی کرد و در ادامه بیان داشت: هیات تکواندو حوزه جنوب غرب با دارا بودن مربیان، داوران و تکواندوکاران مستعد و با پتاسیل یکی از هیاتهای مهم این حوزه محسوب می گردد و همواره یکی از منظم ترین هیات های ما در راستای برگزاری مسابقات، برنامه های فرهنگی و همگانی در کنار ماست.

وی با بیان اینکه داشتن تعامل و حمایت مناسب هیات استان با این حوزه موجب شده تا تکواندو جنوب غرب در رسیدن به اهداف خود موفق باشد گفت: یکی از طرحهای موفق هیات استان ایجاد سایت مسابقات بود که با مدیریت صحیح توانست سازماندهی خوبی را در برگزاری مسابقات اجرا نماید.

حسینعلی نعیمی رییس هیات تکواندو حوزه جنوب غرب نیز در این نشست گزارشی از عملکرد قهرمانان خود در رقابتهای بین المللی و ملی ارائه داد ضمن تشکر از هیات استان در جهت همکاری با این حوزه داشتن نماینده در رقابت های بین المللی و المپیک را از مهم ترین اهداف حوزه جنوب غرب دانست.

در ادامه این نشست مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران گزارش عملکرد سه ماهه هیات را در سه ماه سوم سال ارائه کرد و ضمن تشکر از همکاری کلیه مسئولین هیات در جهت رشد و ارتقاء تکواندو پایتخت در ادامه افزود: خوشبختانه توانستیم براساس برنامه ریزی های انجام شده و تعامل و همکاری متقابل شما مسئولین برای رسیدن به اهدافمان گام های موفقی را برداریم.

وی افزود: یکی از اهداف مهم هیات داشتن یک نظام مالی شفاف در سطح استان است که توانستیم در این مبحث هم با ارائه گزارش به کلیه هیاتهای حوزه و شهرستانها آن را به سرانجام برسانیم که امیدوارم هیات های در جهت رشد تکواندو حوزه و شهرستان مربوطه خود برنامه ریزی نمایند تا شاهد موفقیتهای روز افزون تکواندو تهران باشیم.

علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران، ضمن خیر مقدم به روسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی، برگزاری این جلسات فصلی را به منظور بررسی و ارائه برنامه های هیات در راستای رشد و ارتقای سطح فنی و کیفی تکواندو پایتخت مهم و کاربردی دانست.

وی صحبت های خود در این جلسه را با اشاره به حماسه آفرینی مردم در نهم دی ماه آغاز کرد و گفت: نهم دی در تاریخ ایران ماندگار شد و سیل خروشان مردم حماسه آفریدند اما باید بدانیم که فتنه های خطرناکتری را پیش رو داریم.

رییس هیات تکواندو استان تهران درخصوص جلسات هم اندیشی استان تهران تاکید کرد: همه ما جزء اعضای خانواده بزرگ تکواندو پایتخت هستیم و اگر افتخاری کسب می شود متعلق به همه ما است، هیات تهران روند رو به رشدی داشته و دارد و در سایه همدلی، صفا و صمیمیت، تلاش و جدیت، توانسته ایم در سال ۹۶ بین استان های مختلف کشور به مقام اول دست یابیم و برای حفظ این رتبه تمام تلاشمان را بکار بندیم و الگوی مناسبی برای سایر هیاتها باشیم.

سکاندار هیات استان با بیان اینکه روسای حوزه و شهرستانها می بایست بر باشگاه های خود نظارت کافی داشته باشند و از فعالیت مربیانی که مدرک ندارند در سطح باشگاها ممانعت کنند در ادامه تاکید کرد: تکواندو پایتخت ظرفیت بالایی در بین رده های سنی پایه و جوانان و بزرگسالان دارد، امیدواریم به جایی برسیم که هوگوپوشان پایتخت حضور پرتعدادی در تیم های ملی داشته باشند و در لیگ ها و مسابقات قهرمانی کشور همواره موفق باشیم.

خلیلی در بخش پایانی گفت: سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران هم نزدیک است، به امید خداوند تکواندوکاران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم همچون سنوات گذشته این روز بزرگ را با عظمت و شکوه رقم می زنند.

سومین نشست هم اندیشی هیات استان با پرسش و پاسخ مسئولین به پایان رسید.

گفتنی است؛ در پایان این نشست رییس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب از علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تقدیر کرد و مسئولین هیات تکواندو حوزه جنوب غرب از مربیان اعزامی به مسابقات قهرمانی نظامیان جهان ”محمد رضا زوار (سرمربی)، جلال چروکی و رجبعلی نعیمی(مربیان) تجلیل و تقدیر شد.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 12 دي 1397 - 12:28

کد:94704-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool