پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

خلیفه: بهترین‌های دنیا در مسابقات گرنداِسلم حضور داشتند/ از کادرفنی تیم‌ملی برای آمادگی نفرات اعزامی تشکر می‌کنم



شناسه خبر: 93566   دوشنبه 26 آذر 1397 - 15:39

سرمربی اعزامی به مسابقات گرنداِسلم گفت: از کادرفنی تیم‌ملی به منظور تمرینات خوب و منسجمی که برای تکواندوکاران در نظر گرفتند تشکر می‌کنم و امیدوارم با همدلی‌ بتوانیم اقتدار تکواندوی ایران را در میادین جهانی حفظ نماییم.


دومین دوره مسابقات گرنداِسلم در حالی به پایان رسید که سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم و آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم موفق شدند به ترتیب مدال طلا و برنز این رویداد را کسب نمایند.

سید نعمت خلیفه که هدایت نفرات اعزامی به این مسابقات را برعهده داشت در گفت‌و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از سال گذشته فدراسیون جهانی تصمیم گرفته علاوه بر مسابقات گرندپری و کسب سهمیه قاره‌ای، رقابت‌های گرنداِسلم را نیز به عنوان مسیری جدید برای حضور در بازی‌های المپیک 2020 – توکیو قرار دهد؛ برهمین اساس یک سهمیه از 6 سهمیه رقابت‌های گرندپری به مسابقات گرنداِسلم تعلق گرفت.

وی افزود: این مسابقات با حضور بهترین‌های دنیا و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و با توجه به جوایز نقدی که به برترین‌ها تعلق می‌گیرد انگیزه تکواندوکاران را افزایش داده است.

خلیفه در ادامه با اشاره به اینکه حق هادی‌پور مدال طلا بود گفت: آرمین در مسابقات گرندپری موفق به کسب مدال طلا شده بود و جواز حضور در این رقابت‌ها را داشت. با توجه به جایگاهی که در رنکینگ داشت در نخستین گام با قرعه استراحت رو به رو بود و در دومین دیدار نیز برابر نماینده قدرتمند تایلند به برتری رسید؛ در ادامه با «جانگ» کره‌ای دیدار کرد که از رقبای دیرینه تکواندوکار سبک وزن کشورمان است، متاسفانه در این مبارزه با کم لطفی داور رو به رو شد و با واگذاری نتیجه از راهیابی به فینال بازماند اما برای کسب مدال برنز به مصاف «تای هون کیم» کره‌ای که در رنک یک قرار دارد رفت و موفق شد عنوان سومی را کسب نماید هرچند که معتقدم حق او طلا بود و هیچ چیز از شایستگی‌هایش کم نشده است.

سرمربی اعزامی به مسابقات گرنداِسلم تصریح کرد: در وزن 80+ کیلوگرم نیز سجاد مردانی از ایران به این رویداد دعوت شده بود که در مبارزه نخست نماینده آمریکا را شکست داد، سپس حریف کره‌ای را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز توانست تکواندوکاری از کشور میزبان که «لارین» روس را مغلوب خویش ساخته و یکی از پدیده‌های این رویداد بود را با قدرت تمام از پیش رو بردارد؛ در فینال نیز برابر «کیو دون این» کره‌ای دارنده رنک دو قرار گرفت و با پیروزی در راند طلایی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب نماید. خدا را شکر بچه‌ها در هنگام مبارزه نکات فنی که به آنها گوشزد می‌شد را انجام می‌دادند و از آنها تشکر می‌نمایم.

وی در پایان گفت: از اعتماد سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و همچنین از استاد عسکری و بسحاق که تمرینات خوب و منسجمی را برای تکواندوکاران در نظر گرفتند تا با آمادگی لازم در این رقابت‌ها حضور داشته باشند تشکر می‌کنم. ما باید دست به دست هم دهیم و به این نگاه برسیم که فردیت در جمع حل شود و تنها اقتدار تکواندو ایران که باعث افتخار خانواده بزرگ این رشته رزمی است برایمان مهم باشد و بتوانیم این قدرتمندی را در جهان حفظ نماییم.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 26 آذر 1397 - 15:39

کد:93566-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool