جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

بابایی: قهرمانی در مسابقات جهانی انگیزه نوجوانان را دو چندان کرد



شناسه خبر: 93553   يكشنبه 25 آذر 1397 - 14:08

مدیراجرایی لیگ نوجوانان پسر گفت: با توجه به تکواندوکاران قدرتمندی که در مسابقات لیگ به مبارزه می‌پردازند این رقابت‌ها از پتانسیل بالایی برخوردار است و پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی می‌باشد.


بیست و دومین دوره لیگ نوجوانان پسر «جام آینده سازان المپیک» در حالی به پایان رسید که تیم لوازم خانگی کن موفق شد با کسب 22 امتیاز قهرمان شود؛ هیات تکواندو زنجان با 18 امتیاز نایب قهرمان شد و پاس قوامین نیز با تصاحب 13 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

مصطفی مدیر اجرایی لیگ نوجوانان پسر در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: بیست و دومین دوره جام آینده سازان المپیک از تیرماه با حضور 19 تیم و در دو مرحله پیگیری شد که در پایان 8 تیم موفق شدند به مرحله پایانی راه پیدا کنند؛ این مرحله نیز از 22 مهرماه آغاز و تیم‌های طی 7 هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند تا سکونشینان این رویداد مشخص شوند.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها استقبال خوبی را شاهد بودیم و علاوه بر کمیت، تیم‌ها از نظر فنی نیز در جایگاه خوبی قرار داشتند؛ قطعا مهم‌ترین دلیل آن نیز کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی نوجوانان بود که انگیزه شرکت کنندگان را افزایش داده بود.

مدیراجرایی لیگ نوجوانان تصریح کرد: با توجه به تکواندوکاران قدرتمندی که به مبارزه می‌پردازند، لیگ از پتانسیل بالایی برخوردار است و پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی می‌باشد. در مسابقات جهانی 2018، 7 مدال طلا کسب شد که قهرمانان این رویداد همان تکواندوکارانی بودند که در رقابت‌های لیگ خوش درخشیدند. فصل جاری لیگ نیز که به پایان رسید قطعا به همین شکل می‌باشد و از دل لیگ نفراتی به اردوی تیم‌ملی راه پیدا می‌کنند.

بابایی با اشاره به برگزاری لیگ تصریح کرد: بسیاری از تیم‌ها پیشنهاد دادند که رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت پیگیری شود اما متاسفانه به دلیل محدودیت زمانی که داشتیم این موضوع امکان‌پذیر نبود. خدا را شکر رضایت تیم‌ها جلب شد و رقابت‌های نزدیک و پایاپایی را شاهد بودیم که پیش‌بینی سکونشینان اصلا امکان ‌پذیر نبود.

وی در پاسخ به این سوال که قرعه‌کشی لیگ‌های دو مرحله‌ای به چه صورت است؟ گفت: تیم‌های اول تا چهارم دوره قبل در دو گروه قرار می‌گیرند و قرعه‌کشی دیگر تیم‌ها نیز به صورت تصادفی انجام شد.

بابایی خاطرنشان کرد: طی سال‌هایی که مدیریت اجرایی لیگ را برعهده داشتم شاهد تزریق نفراتی بودیم که از اردوی تیم‌ملی به لیگ راه پیدا کردند که این مهم نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری خوبی از سوی فدراسیون در این بخش صورت گرفته است.

مدیر اجرایی جام آینده سازان لیگ در پایان گفت: تیم‌های حاضر پیشنهاد دادند که سال آینده مسابقاتی را برای تیم‌هایی که به مرحله نهایی راه پیدا نکرده‌اند برگزار کنیم تا از میان آنها نیز تیم‌های برتر معرفی شوند؛ این پیشنهاد با مسئولین فدراسیون مطرح خواهد شد و در صورت امکان برگزاری و موافقت این طرح اجرایی می‌شود. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تغییراتی را انجام دهیم که لیگ بهتر از قبل برپا شود.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 25 آذر 1397 - 14:08

کد:93553-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool