سه شنبه 25 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

کمرانی: عملکرد تکواندوکاران تعیین کننده حضور آنها در تیم‌ملی است/ مسابقات لیگ فرصتی دیگر برای مدعیان می‌باشد



شناسه خبر: 92482   يكشنبه 18 آذر 1397 - 10:30

سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: همیشه بر این موضوع تاکید دارم که توانمندی بچه‌ها تعیین می‌کند چه کسی در اردوی تیم‌ملی ماندگار شود. تنها به نتیجه توجه دارم و اگر مطمئن باشم تکواندوکار جسارت دارد عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و توانایی خود را برابر بازیکنان ملی نشان دهد بدون شک شرایط را برای حضور او فراهم می‌کنم.


زنگ آغاز اردوی تیم‌ملی تکواندو زنان برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 - انگلیس تا کمتر از یک‌ماه دیگر به صدا در می‌آید؛ در این دوره مهرو کمرانی برای انتخاب نفرات اعزامی شیوه‌ای متفاوت را به کار گرفت تا مدعیان حضور در اردو از جان مایه بگذارند.

رویداد آزاد کشوری در تاریخ 13 و 14 آذرماه در حالی پیگیری شد که تنها مقام‌آوران رقابت‌های قهرمانی کشور 97 و مدال آوران بازی‌های المپیک جوانان 2018 معاف از حضور بودند و دیگر تکواندوکاران و مدال آوران میادین بین‌المللی می‌بایست برای رسیدن به اردوی تیم‌ملی در مسابقات آزاد مبارزه می‌کردند.

مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان با اشاره به این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات آزاد طی دو روز در فدراسیون تکواندو برگزار شد که مبارزات تکنیکی را شاهد بودیم؛ سطح فنی نسبت به دوره‌های گذشته خیلی بهتر شده بود و فکر می‌کنم نویدبخش این موضوع است که پشتوانه محکمی در بخش زنان داریم که می‌توانند به تیم تزریق شوند؛ می‌خواهم تکواندوکاران مطمئن باشند برای عضویت آنها در تیم‌ملی تنها عامل تاثیر گذار عملکردشان می‌باشد.

وی افزود: در این دوره تمامی مدال آورانی که در رقابت‌های مختلف موفق به کسب مدال شده بودند به مبارزه پرداختند؛ این موضوع قطعا انگیزه تکواندوکاران را افزایش داد و ملی‌پوشانی که پیش از این نیز در اردوی تیم‌ملی بودند متوجه شدند شرایط یکسان با هوگوپوشان دیگر دارند و باید برای حضور در اردو از جان مایه بگذارند.

سرمربی تیم تکواندو زنان تصریح کرد: برخی از ملی‌پوشان از دور رقابت‌ها حذف شدند و دیگر فرصتی برای حضور آنها فراهم نخواهد بود اما بدون شک مسابقات لیگ برای خدمت به تیم‌ملی برگزار می‌شود؛ تکواندوکارانی که جزء 8 تیم راه‌یافته به مرحله نهایی «جام کوثر» باشند و بتوانند عملکرد خوبی در مسابقات از خود نشان داده و نفرات راه‌یافته به اردو را در لیگ شکست دهند برای حضور در مسابقات انتخابی دعوت خواهند شد و شانسی دوباره به آنها می‌دهیم.

کمرانی با اشاره به مرحله اول مسابقات انتخابی گفت: رقابت‌ها ورود به اردوی تیم‌ملی 28 آذرماه با حضور مقام آوران قهرمانی کشور، آزاد کشوری، مدال آوران بازی‌های المپیک جوانان 2018 و دو تکواندوکار منتخب کمیته فنی، مهسا آذرخش از لرستان به دلیل آسیب دیدگی و نیلوفرمحمودی از البرز نیز که با طلایی تنها دو اختلاف امتیاز داشت، جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند. با توجه به عملکردی که از تکواندوکاران شاهد بودیم فکر می‌کنم 40 درصد تکواندوکاران جدید به اردو تیم‌ملی تزریق شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 از یکم دی‌ ماه و پس از پشت سر گذاشتن تست آمادگی جسمانی اردویی پیوسته را پیگیری خواهیم کرد؛ جا دارد از رییس و نایب رییس فدراسیون تشکر کنم که با توجه به شرایط اقتصادی این این مهم را برای آمادگی هرچه بیشتر بچه‌ها مهیا ساختند.

وی با بیان اینکه می‌بایست از مدال آوران حمایت شود گفت: ما در این مدت حضور تکواندوکارانی را شاهد بودیم که خدا را شکر پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت پا به میدان بازگشتند؛ آیا ما نباید به هوگوپوشانی که درمیادین بزرگ بارها خود را ثابت کرده و پرچم کشورمان را به هتزار در آوردند کمک کنیم تا موفقیت‌هایشان تداوم داشته باشد؛ متاسفانه در این مدت به جای حمایت از ملی‌پوشان مقام آور در حاشیه برگزاری مسابقات داخلی شاهد بودیم که تنها جوی به وجود می‌آمد که تکواندوکاران با استرس مبارزه کنند.

سرمربی تیم‌ملی خاطر نشان کرد: خدا را شکر فدراسیون تکواندو کشورمان میزبانی سه رویداد بین‌المللی مهم را برعهده گرفته است که قطعا از اهمیت ویژه‌ای برای تکواندوکاران ایرانی برخوردار است. با توجه به امتیازاتی که نمایندگان کشورمان می‌توانند کسب نمایند ما برنامه‌ریزی می‌کنیم تا از این فرصتی که پیش روی آنها قرار گرفته استفاده کرده و جایگاه خود را در رنکینگ ارتقاء دهند؛ پس از آن نیز برای مسابقات جهانی آماده خواهیم شد تا انشالله در این رویداد اتفاقات خوبی حاصل شود و بتوانم نتایج بازی‌های آسیایی را جبران نمایم.
وی در پایان گفت: همیشه بر این موضوع تاکید دارم که توانمندی بچه‌ها تعیین می‌کند چه کسی در اردوی تیم‌ملی ماندگار شود. برای من هیچ فرقی ندارد که کدام تکواندوکار اعزام شود اما مهم است که با انگیزه و غیرت بر روی شیاپ‌چانگ حاضر شده و پرچم سه رنگ ایران به اهتزاز در آورد.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 18 آذر 1397 - 10:30

کد:92482-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool