جمعه 28 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

برگزاری جلسه هیات تکواندو استان لرستان



شناسه خبر: 92457   چهارشنبه 14 آذر 1397 - 14:18

جلسه هیات تکواندو استان لرستان در خصوص برپایی دوره داوری درجه 3 و آزمون ارتقاء کمربند در خانه تکواندو برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان لرستان، جلسه هیات تکواندو استان با حضور اعضای هیات رییسه تکواندو استان، روسای هیات های شهرستانی و کلیه کمیته های اجرایی روز گذشته (سه شنبه - 13 آذرماه) در خانه تکواندو استان برگزار گردید.

جافر وفایی رییس هیات تکواندو استان صحبت های خود را با خیر مقدم به حاضرین در جلسه شروع کرد و ابتدا در خصوص طرح بازنشستگی و اینکه تابع مصوبات و قوانین کشور می باشند افزود: تکواندو استان با نگاهی رو به آینده و با سرعت خوبی در حال رشد و پیشرفت می باشد برهمین اساس از آنجایی که بسیاری از زیر ساخت های این ورزش فراهم گردیده و گفتند در این مدت که در راس این هیات مشغول بوده اند تمام توان خود را در جهت بالا رفتن سطح این ورزش به کار گرفته که در مقایسه با سالیان گذشته رشد چشم گیری داشته است.

وی در ادامه به برنامه های پیش روی تکواندو استان پرداختو در خصوص تقاضای برگزاری دوره داوری و مربیگیری درجه 2 (مردان و زنان) و همچنین برگزاری آزمون دان 3 و 4 ارتقاء کمربند در دو بخش مردان و زنان با حاضرین در جلسه تبادل نظر کرد که با موافقت اعضاء همراه بود.

وفایی افزود: تقویم ورزشی سال 1398 هیات تکواندو استان لرستان در دستور کار قرار گیرد و هرچه سریعتر تکمیل و برآورد مالی آن محسابه شود.

وی با در نظر گرفتن تقویم ورزش سال 1398 فدراسیون تکواندو و با مطرح کردن حضور یک تیم استان لرستان در یک تورنمنت خارج از کشور گفت: در مجمع سالانه فدراسیون این موضوع را مطرح کردم تا در صورت موافقت در مصوبه سال 1398 فدراسیون قرار گیرد.

جافر وفایی با تاکید بر مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که به میزبانی کیش در دو گروه مردان و زنان برگزار می گردد گفت: هیات های شهرستانی و کمیته های آموزش و استعدادیابی باید از هم اکنون افراد مستعد و با انگیزه در تمام رده های سنی را شناسایی کنند تا با برنامه ریزی منظم و دقیق زیر نظر مربیان فعال استان آماده و راهی این رقابت ها گردند و هیات استان 50 درصد از هزینه نفرات شرکت کننده در این رقابت ها را پرداخت می نماید.

در ادامه با اشاره به فعالیت بیشتر مسابقات پومسه در استان پرداخت و تاکید کرد که باید در این رشته پر مخاطب قهرمان پروری شود که مستلزم تلاش و همکاری هیات های شهرستانی و شناسایی افراد در این رشته باشند.

وی با ابراز نارضایتی از کم شدن مدال های تکواندوکاران استان در رقابت های کشوری خاطر نشان کرد که برای رسیدن به این مهم نیاز به یک لیگ پویا در استان می باشد که برنامه ریزی و اجرایی کردن این کار را به کمیته مربوطه محول می نمایم.

وفایی در پایان صحبت های خود افزود: در پایان سال ارزیابی فعالیت هیات های شهرستانی و کمیته ها صورت می گیرد و از هیأت و کمیته های برتر در دو گروه مردان و زنان تقدیر بعمل می آید.

وفایی دوره کوچیگ به میزبانی استان لرستان و با حضور سید نعمت خلیفه را بسیار پربار برای استان دانست و از حسین داسه پور برای هماهنگی و اجرای این دوره تشکر کرد و بیان کرد اینگونه دوره ها باید در طول سال انجام بگیرد تا باعث بروز شدن سطح معلومات مربیان و داوران استان قرار گیرد.

در این جلسه اعضای هیات رییسه و روسای شهرستان ها و کمیته های اجرایی (پاپ روزبهانی، سیدمحمودآهوقلندری، بهروز دهخواری، محمدرضا پیرهادی، حسین داسه پور، محمدحسین ولی نیا، جلیل امرایی، بهروز یوسفی، اسماعیل پوریوسفی، ابراهیم مهاجر، محمد داسه پور، امین صیدی، اکرم سالاری، زینب رحمتی نیا، آرزو قائد رحمتی، آرزو دالوند، آذر سپوند و شکوفه حسینی) ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جافر وفایی رییس هیات تکواندو استان حمایت خود را از فعالیت های انجام شده تاکنون در هیات تکواندو و همچنین مراتب قدردانی خود را از پیگیری و تلاش های اعلام کردند.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 14 آذر 1397 - 14:18

کد:92457-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool