جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

نظری: برای حضور در مسابقات جهانی روی جوانان سرمایه گذاری کرده ایم/ بچه‌ها در تمرینات از هیچ تلاشی دریغ نکردند



شناسه خبر: 90154   يكشنبه 20 آبان 1397 - 11:39

سرمربی مردان اعزامی به مسابقات جهانی پومسه گفت: برای حضور در این دوره از مسابقات سعی کردیم بر بخش جوانان سرمایه‌گذاری کنیم تا پشتوانه‌سازی خوبی برای آینده در بخش پومسه صورت بگیرد.


تیم‌ملی پومسه کشورمان برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان، امروز (یکشنبه – 20 آبان‌ماه) راهی چین تایپه می‌شود؛ حسینعلی نظری سرمربی پومسه‌روهای اعزامی به این دوره از رقابت‌ها در رابطه با میزان آمادگی تیم اعزامی به این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برای حضور در این دوره از رقابت‌ها فرصتی 31 روزه رادر اختیار داشتیم اما با برنامه‌ریزی فشرده اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ اکنون بچه‌ها از نظر فنی و روانی در جایگاه خوبی دارند و امیدوارم بتوانند افتخاری دیگر را برای تکواندو ایران رقم بزنند.

وی افزود: همچنین در بحث روانی سه جلسه را با حضور اساتید این بخش پیگیری کردیم تا بر روی بحث روانشناسی، رفتارشناسی ورزش و انگیزه تمرکز بیشتری صورت بگیرد؛ آنها نیز معتقد بودند پومسه‌روها از سرسختی ذهنی‌ بالایی برخوردار هستند و می‌توانند از فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار دارد نهایت استفاده را ببرند.

نظری اینطور ادامه داد: در این اردو با توجه به محدودیت زمانی، برخی مواقع سه جلسه تمرینی پرفشار در یک روز را پشت سر می‌گذاشتیم اما بچه‌ها با انگیزه‌ای بالا در تمرینات از جان و دل مایه گذاشتند و انشاءالله با نتایج درخشان بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند.

سرمربی تیم پومسه در ادامه با اشاره به مهمترین حریفان تیم تصریح کرد: پومسه‌روهای ایرانی همیشه در میدان‌های بزرگ خوش می‌درخشند و فعل خواستن را به خوبی صرف می‌کنند. کره‌جنوبی در این مسابقات در تمامی رده‌های سنی نماینده دارد و این کار ما را کمی سخت می‌کند، آمریکا، چین، چین تایپه، فیلیپین، اندونزی و .... از حریفان خوب ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تیم‌ها با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند اما تیم ایران با توجه به بحث مدال‌آوری و همچنین مدیریت مالی با 70 درصد ظرفیت خود در 26 آیتم شرکت خواهد کرد و امیدوارم بتواند خوش بدرخشد.

نظری با بیان اینکه در این دوره بر روی بخش جوانان سرمایه گذاری بیشتری صورت گرفته است، گفت: با توجه به اینکه عمر قهرمانی در پومسه طولانی است؛ فدراسیون و کادرفنی سعی کردند با تمرکز بیشتر بر روی رده‌سنی نونهالان و نوجوانان برای سال‌های آینده نیز پشتوانه‌سازی لازم صورت بگیرد. از رییس فدراسیون تشکر می‌کنم که نگاهی بلند مدت بر بخش پومسه دارند چراکه این مهم باعث می‌شود پومسه در آینده از ظرفیت فنی بالایی برخوردار باشد.

سرمربی تیم پومسه اینطور ادامه داد: قطعا نگاه ما این است که در این دوره بر روی بهترین سکو قرار بگیریم اما با توجه به آسیایی بودن کشور میزبان و همچنین تک‌حذفی برگزار شدن مسابقات پیش‌بینی در این دوره سخت ‌است.

وی در پایان گفت: از تمامی کسانی که در این مدت ما را حمایت کردند تا اردوی بی حاشیه‌ای را پشت سر بگذاریم تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم بی‌ادعا اما پرانگیزه ما بتواند بهترین عملکرد را در این رویداد داشته باشند.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 20 آبان 1397 - 11:39

کد:90154-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool