شنبه 29 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

کیانی:برای کسب 40 امتیاز بازی‌های آسیایی با تمام وجود تلاش می‌کنم/ تورنمنت کره‌جنوبی خیلی در پیشرفت من تاثیر داشت



شناسه خبر: 83200   شنبه 27 مرداد 1397 - 13:17

ناهید کیانی نماینده وزن 49- کیلوگرم تکواندو کشورمان گفت: رقابت‌های سختی را در بازی‌های آسیایی پیش‌رو داریم اما کسب مدال در این مسابقات دور از دسترس نیست و برای رسیدن به هدفم تمام تلاشم را می‌کنم.


ناهید کیانی تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم کشورمان پیش از اعزام به هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در گفت و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص میزان آمادگی خود گفت: از دو ماه پیش تمرینات خود را برای شرکت در این مسابقات آغاز کردیم و خدا را شکر به آمادگی بالایی رسیدیم.

وی افزود: حضور در تورنمنت کره‌جنوبی خیلی در پیشرفت من تاثیر داشت. پیش از این تنها از پای راستم در مبارزات استفاده می‌کردم اما الان تقریبا از هر دو پا استفاده می‌کنم.

ناهید با اشاره به مصدومیت کیمیا گفت: متاسفانه در فاصله یک‌هفته باقی‌مانده به اعزام او دچار آسیب شد و تمامی تیم از نظر فکری و روانی بهم ریختند اما پس از آن طی صحبتی که با بچه‌ها داشتیم تصمیم گرفتیم با کسب مدالی خوش‌رنگ او را خوشحال نماییم.

نماینده وزن 49- کیلوگرم تکواندو کشورمان تصریح کرد: برای نخستین بار است که در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنم و دلم می‌خواهد در اولین تجربه خوشرنگ‌ترین مدال را کسب نمایم. مهد تکواندو در آسیا است و قطعا رقابت‌های سختی را در بازی‌های آسیایی پیش‌رو داریم اما کسب مدال در این مسابقات دور از دسترس نیست و برای رسیدن به هدفم تمام تلاشم را می‌کنم. اینکه از بین دختران تکواندو در این وزن به عنوان نماینده ایران هستم من را قانع نمی‌کند و دلم می‌خواهد مدال آور باشم.

وی با اشاره به کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در این رقابت‌ها موفق شدم به فینال راه پیدا کنم اما در این مرحله با توجه به اینکه حریف کره‌جنوبی قد کوتاهی داشت و از ضربات پایین استفاده می‌کرد باید حواسم را جمع می‌کردم تا به من نزدیک نشود. من دو راند اجازه این اتفاق را به او ندادم و 12 امتیاز جلو بودم اما در راند سوم امتیازمان برابر شد و متاسفانه نتیجه را واگذار کردم. امیدوارم تجربه این رقابت‌ها در بازی‌های آسیایی به من کمک کند و مدالم تبدیل به طلا شود.

ناهید با بیان اینکه 40 امتیاز این رقابت‌ها برای او اهمیت زیادی دارد خاطرنشان کرد: هدف من طلای مسابقات گرنداِسلم، جهانی و پس از آن حضور در المپیک 2020 توکیو است. اگر 40 امتیاز این مسابقات را کسب نمایم می‌توانم در میان نفراتی قرار بگیرم که می‌توانند در مسابقات گرندپری شرکت نمایند. این امتیاز رنک من ار به صورت چشمگیر جا به جا می‌کند و تمام تلاشم را برای کسب آن به کار می‌گیرم.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این رقابت‌ها مدال کسب کرده و آن را به کیمیا علیزاده کاپیتان سابق تیم تقدیم نماییم.



تاريخ  ارسال:شنبه 27 مرداد 1397 - 13:17

کد:83200-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool