شنبه 29 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

کمرانی: تورنمنت کره‌جنوبی تجربه خوبی برای ما به همراه داشت/ باید تلاش خود را دو چندان کنیم



شناسه خبر: 82886   شنبه 6 مرداد 1397 - 07:12

سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: حضور ملی‌پوشان در تورنمنت‌هایی با سطح فنی بالا نه تنها برای تکواندوکاران بلکه برای کادرفنی نیز خیلی مفید است و باعث می‌شود نقاط ضعف و قوت بچه‌ها شناسایی شده و با برنامه‌ریزی خیلی بهتری در رویدادهای آینده شرکت کنیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان در تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ شد و در رده دوم جدول مدالی قرار گرفت. مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان در خصوص سطح فنی این تورنمنت گفت: این رقابت‌ها با حضور 476 تکواندوکار از 30 کشور برگزار شد و سطح فنی آن همانند یک مسابقات جهانی کوچک بود. تمامی کشورها برای کسب مدال آمده بودند و نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشتند و نمی‌توان هیچ تیمی را نام برد که در این رویداد ضعیف عمل کرده باشد.

وی افزود: اختلاف امتیاز به جز چند موارد بسیار کم بود و بیشتر مبارزات به راند طلایی کشیده می‌شد که این امر نشان می‌دهد تمامی کشورها سرمایه‌گذاری خیلی بزرگی انجام دادند. تکواندو در همه کشورها توسعه پیدا کرده و ایران نیز با توجه به اینکه یکی از قطب‌های تکواندو جهان است باید تلاش خود را دو چندان نماید.

کمرانی با اشاره به علمکرد ملکوتی‌خواه تصریح کرد: مریم در نخستین تجربه‌اش توانست به خوبی توانایی خود را به نمایش بگذارد. او از خردادماه تمرینات خود را با تیم ما آغاز کرد، در مسابقات نیز بدون ترس مبارزات خود را پشت سر گذاشت و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: از عملکرد کیانی و پوراسماعیل راضی نبوم و شاید دلیل باختشان این بود که حاشیه امنیت داشتند و می‌دانستند حتما به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند و به نظرم این موضوع خیالشان را کمی راحت کرده بود. این دو هوگوپوش کمتر از توانایی‌هایشان در مسابقات ظاهر شدند وانشالله در جاکارتا آنها را آماده تر خواهیم دید.

سرمربی تیم‌ملی بانوان افزود: الهه شیدایی بازیکن شجاع و نترس اما کم تجربه ما بود که عملکرد خوبی داشت و من از او راضی هستم. شاید اگر سرعت هر دو پایش همانند هم بود می‌توانست بهتر مبارزه کند، الهه می‌تواند از آینده‎های تکواندو ایران باشد. زهرا شیدایی دیگر نماینده کشورمان نیز با جنگندگی در مبارزات رضایت من را جلب کرد و با وجود اینکه عقب بود غیرتمندانه مبارزه کرد اما در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد.

کمرانی اینطور ادامه داد: در مبارزه وزن 57- کیلوگرم شاید یک لحظه غفلت جوادی باعث شد او نتیجه را واگذار کند، من ایمان دارم توانایی او خیلی بیشتر از این می‌باشد و یکی از امیدهای تیم است که در میدان مبارزه هرچه در توان دارد به نمایش می‌گذارد و می‌توان روی آن حساب باز کرد. زینب اسماعیلی فنی ترین بازیکن لیگ در سال 1396 نیز در این رقابت ها خوب ظاهر شد و با اختلاف کمی نتیجه را واگذار کرد.

وی با اشاره به عملکرد علیزاده در این رقابت‌ها گفت: به نظرم این اعزام بیشتر از همه برای کیمیا مفید بود؛ او زمانی که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذاشت از دنیای حرفه‌ای دور بود و در این مدت سیستم مبارزات عوض شده است. کیمیا اولین بانوی مدال آور المپیک ایران و به عنوان قهرمان و الگوی دختران کشور است که عملکردش باعث شده دختران خود را باور کرده و در میادین بین‌المللی بدون ترس مبارزه کنند؛ به نظرم این موارد به قدری بزرگ است که بتوانیم از باخت کیمیا بگذریم و همانند گذشته حمایتش کنیم.

سرمربی تیم تصریح کرد: کیمیا همواره به دنبال کسب مدال است اما اکنون توقعاتی که همگی دارند باعث شده تا استرس بیشتری داشته باشد؛ او بعد از مسابقات قهرمانی آسیا یک پله بالاتر آمده است و همین موضوع امید ما را بیشتر می‌کند که می‌تواند به دنیای طلاییش بازگردد. ما به او اعتماد می‌کنیم و این فرصت را می‌دهیم تا در جاکارتا خود را مثل همیشه ثابت نماید.

وی خاطرنشان کرد: میرحسینی در این رقابت‌ها خوش درخشید و ثابت کرد از آینده داران تکواندو ایران است و توانست حسرت مدال طلای این وزن را بر دل کره‌ای ها بگذارد. ملیکا در هر اعزام یک پله صعود می‌کند و در این رقابت‌ها نیز از تمام تواناییش استفاده کرد. او توانست دو تکواندوکار قدرتمند کره‌جنوبی را شکست دهد و مدال طلا واقعا حقش بود؛ به او تبریک می‌گویم. خدابنده کاپیتان با اخلاق تیم ملی نیز نیاز به فرصت بیشتری دارد تا به روزهای اوج خود بازگردد اما اکرم همت خود را به کارگرفته و ما نیز حمایتش می‌کنیم تا انشالله بتواند همانند قبل برای ایران افتخارآفرینی کند.

سرمربی تیم بانوان اینطور ادامه داد: در این تورنمت تمامی تکواندوکاران کره‌جنوبی حضور داشتند و هر بازیکن برای دختران ما حکم فینال را داشت؛ ما با آمادگی نسبی در این مسابقات شرکت کردیم و اینکه تکواندوکاران مدعی کره‌جنوبی را در کشور خودشان شکست دادیم کار کمی نیست. قطعا حضور ملی‌پوشان در تورنمنت‌هایی با سطح فنی بالا نه تنها برای تکواندوکاران بلکه برای کادرفنی نیز خیلی مفید است و باعث می‌شود نقاط ضعف و قوت بچه‌ها شناسایی شده و با برنامه‌ریزی خیلی بهتری در رویدادهای آینده شرکت کنیم.

وی در پایان گفت: از حمایت های رییس فدراسیون و همچنین نایب رییس بانوان تشکر می کنم که همواره ما را یاری کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در فرصتی که تا بازی‌های آسیایی 2018 داریم بتوانیم بچه‌ها را آماده‌تر سازیم تا انشالله نتیجه بهتری بگیریم.



تاريخ  ارسال:شنبه 6 مرداد 1397 - 07:12

کد:82886-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool