سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

دبیر هیات تکواندو استان اصفهان:
کسب عناوین مختلف در سال ۹۶ نشان از رشد ۵۰ درصدی عملکرد هیات نسبت به چند سال گذشته است



شناسه خبر: 75968   چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 17:18

دبیر هیات تکواندو استان اصفهان گفت: کسب عناوین مختلف و سکوهای قهرمانی در تورنمنت‌های داخلی و برون‌مرزی توسط تکواندوکاران استان اصفهان نشان از رشد ۵۰ درصدی عملکرد هیات نسبت به چند سال گذشته است.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان، اکبر سعیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد هیات تکواندو استان در سال ۹۶، اظهار کرد: هیات تکواندو استان اصفهان در سال گذشته موفق به کسب ۱۱ کاپ تیمی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان شد که این رقم در سال ۹۵، هشت کاپ بوده است. کسب بیش از ۹ مدال برون‌مرزی در تورنمنت‌های مختلف آسیایی و جهانی در دو بخش آقایان و بانوان از دیگر افتخارات کسب شده توسط تکواندوکاران استان اصفهان در سال ۹۶ بوده است.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان تصریح کرد: دعوت از دو تکواندوکار آقا به اردوی تیم ملی بزرگسالان، همچنین دعوت از سه تکواندوکار آقا و سه تکواندوکار خانم به تیم ملی پومسه از دیگر موفقیت‌های کسب شده در سال ۹۶ برای هیأت تکواندو استان اصفهان بود که امیدوار هستیم به رشدی بالای ۳۰ درصد در سال ۹۷ برسیم. در مسابقات آزاد هیانگ قهرمانی کشور آقایان، تیم اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد و پنج تکواندوکار از استان اصفهان به اردوی تیم ملی هیانگ دعوت شدند. ضمن اینکه در سال گذشته ۸ مربی مرد و زن از اصفهان در تیم های ملی حضور داشتند.

سعیدزاده در مورد مشکلات تکواندو اصفهان گفت: از مشکلات مالی که عمده‌ترین مشکلات هیأت تکواندو استان اصفهان است بگذریم، عدم در اختیار داشتن مکانی مخصوص برای برآورده کردن انتظارات تکواندوکاران اصفهان دومین مشکل این هیأت است چراکه خانه تکواندو جوابگوی تعداد زیاد تکواندوکاران اصفهان نیست و به همین دلیل دست نیاز به سمت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهرداری و شورای شهر اصفهان دراز کرده‌ایم.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان با تشکر از سازمان ورزشی شهرداری اصفهان به خاطر در اختیار گذاشتن سالن ورزشی کوثر عاشق آباد در اختیار هیأت تکواندو اصفهان در سال ۹۶، اضافه کرد: اگر امسال هم این سالن در اختیار هیأت تکواندو اصفهان قرار گیرد کمک زیادی به ما خواهد کرد چرا که برای برگزاری دوره‌های هماهنگی مربیان با مشکل مکان روبه‌رو هستیم.

سعیدزاده خاطرنشان کرد: هیأت تکواندو استان اصفهان اعلام آمادگی خود برای میزبانی دوره‌های مختلف داوری، مربیگری و همچنین میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور پومسه و کیوروگی را به فدراسیون تکواندو کرده است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هرکدام از این میزبانی‌ها به استان اصفهان واگذار شد در حد نام اصفهان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش و همکاری همه مسئولان هیأت تکواندو استان اصفهان باعث رقم خوردن موفقیت‌های هیأت در سال گذشته شد، افزود: از ابتدای حضور فرهاد رستم شیرازی در هیأت تکواندو استان اصفهان تا الان که در سال چهارم ریاست وی هستیم، شاهد رشدی بیش از ۵۰ درصدی در هیأت تکواندو استان بوده‌ایم و امیدوار هستیم اصفهان در سال ۹۷ جایگاه اصلی خود در تکواندو کشور را به دست آورد.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 17:18

کد:75968-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool