جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان؛
تيمي پرتلاش و با انگيزه كسب بهترین سكو



شناسه خبر: 75963   چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 11:41

ملی‌پوشان نوجوان پسر کشورمان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2018 نزدیک به سه ماه تمرینات سخت و فشرده را در دستور کار خود داشته و و آماده حضور در این دو رویداد مهم هستند.


لحظه به لحظه به رقابت‌های هوگوپوشان نوجوان پسر در مسابقات کسب سهمیه المیک و قهرمانی جهان 2018 نزدیک می‌شویم و حالا پس از پشت سر گذاشتن حدودا سه ماه و در فاصله چند روز باقی مانده به آغاز مسابقات، تکواندوکاران کشورمان خود را برای به نمایش گذاشتن مبارزات دیدنی آماده کرده‌اند.

روابط عمومی فدراسیون تکواندو برای جویا شدن از میزان آمادگی نمایندگان ایران پیش از اعزام با این تیم به گفت‌و‌گو نشست که در ادامه صحبت‌های آنها را خواهید خواند.


لطفی: هدفم کسب مدال طلای جهان است

حسین لطفی نماینده وزن اول کشورمان که برای نخستین بار است حضور در میدان جهانی را تجربه می‌کند در خصوص سطح آمادگی خود پیش از اعزام گفت: با توجه به اینکه مسابقات جهانی از سطح فنی بالایی برخوردار است، روزانه دو تا سه نوبت تمرینات فشرده و سنگین را پشت سر گذاشتیم و توانستیم خود را به آمادگی لازم برسانیم.

وی افزود: از نظر فنی پیشرفت چشمگیری داشتم و بسیاری از موارد فنی به اندوخته‌های قبلی من اضافه شده است.

تاکنون سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را نداشته‌ام و می‌دانم که مبارزات سختی را پیش رو دارم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

لطفی در خصوص مهمترین رقیبانش در این رقابت‌ها افزود: مسابقات جهانی است و تمامی کشورها نمایندگان خود را آماده کرده‌اند اما از روسیه و کره‌جنوبی می‌توان به عنوان حریفان مهم نام برد.

نماینده وزن 45- کیلوگرم کشورمان در پایان گفت: پیش از این تنها در تورنمنت بین‌المللی ترکیه حضور داشتم که در آن علاوه بر اینکه توانایی خود را نشان دادم توانستم نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسم. من هدفم تصاحب طلای جهان است و برای تحقق آن تمام تلاشم را می‌کنم.


رستم نژاد: تکواندوکاران خوبی در میدان جهانی حضور دارند

محمد رستم‌نژاد تکواندوکار وزن 48- کیلوگرم کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جهانی گفت: تمریناتمان را تقریبا از سه ماه پیش و با قدرت هرچه تمام‌تر آغاز کردیم. با توجه به تمرینات مختلفی که در بخش‌های مختلف پشت سر گذاشته‌ایم اکنون 90 درصد آماده حضور در این رقابت‌ها هستیم.

وی اینطور ادامه داد: رقابت‌هاي جهاني ميداني نيست كه هيچ تكواندوكاري بدون آمادگي در آن حضور پيدا كند و تمامي حريفانمان قدرتمند ظاهر مي‌شوند. كره‌جنوبي، آمریکا و انگلیس از مهمترين رقيبان ما محسوب مي‌شوند.

هوگوپوش وزن دوم تصریح کرد: پیش از این در رده‌سنی نونهالان به مسابقات جهانی اعزام شدم که متاسفانه موفق به کسب مدال نشدم اما در این دوره می‌روم تا با کسب مدال طلا ناکامی دوره قبل را جبران نمایم.


ولی‌پور: نام حریفان برایم اهمیتی ندارد

امیر ولی‌پور که پیش از این حضور در میدان جهانی نوجوانان را تجربه کرده است در رابطه با تمریناتی که پشت سر گذاشته است گفت: حدودا سه ماه در اردو بودیم؛ بیشتر روزها 3 نوبت تمرین داشتیم و و با توجه به تدابيري كه كادر فني براي آمادگي تيم انديشيده بودند توانستيم به آمادگي مورد نظر برسيم.

نماینده وزن 51- کیلوگرم کشورمان افزود: پیش از این در مسابقات جهانی حضور داشتم که متاسفانه در راند طلایی نتیجه را واگذار کردم و از دور رقابت‌ها کنار رفتم اما قطعا تجربه‌ای که از قبل دارم در این میدان به من خیلی کمک خواهد کرد و سعی می‌کنم تجربه خود در خصوص مسابقات و فصای سالن را در اختیار دیگر هوگوپوشان بگذارم.

وی در پایان گفت: اسم حریفان برایم اهمیتی ندارد و در این میدان تنها باید توانایی خود را به نمایش بگذاری تا بتوانی نتیجه بگیری اما کره‌جنوبی، ترکیه، روسیه و ویتنام همیشه از مدعیان قهرمانی هستند.


بختیاری: امیدوارم مزد زحماتم را با کسب خوشرنگ‌ترین مدال بگیرم

امیرسینا بختیاری تکواندوکار وزن 55- کیلوگرم کشورمان پيش از اعزام به دوازدهمین دوره مسابقات جهانی گفت: از آغاز اردو تاكنون پيشرفت چشمگيري داشتم، در ابتدای اردو تمرینات فشرده‌تر بود و روزانه سه نوبت تمرین داشتیم اما در پایان تمرینات کمی سبک‌تر شد؛ انشالله بتوانم مدال طلای این مسابقات را کسب نمایم.

وی افزود: پیش از این در دو تورنمنت بین‌المللی شرکت کردم که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم اما هنوز در رویدادی رسمی مدالی نگرفتم و برای کسب مدال طلای این مسابقات از جان مایه می‌گذارم.

نماینده وزن چهارم کشورمان تصریح کرد: مهمترین حریفانم از کشورهای کره‌جنوبی، روسیه و تک‌چهره‌هایی از مکزیک، آمریکا و انگلیس هستند.

بختیاری گفت: قطعا تمامی سختی‌ها وقتی بر روی سکوی قهرمانی می‌ایستی جبران می‌شود، امیدوارم بتوانم در این میدان بزرگ پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.


اصغری: امیدوارم تمامی اعضای تیم دست پر بازگردند

حامد اصغری نماینده کشورمان که توانسته جواز حضور در هر دو رویداد مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهانی 2018 را بدست آورد در خصوص شرایط این روزهایش اذعان داشت: تمرینات خوبی را برای شرکت در این دو رویداد مهم پشت سر گذاشتم و تغييرات قابل توجهی از ابتدای ورود به اردو داشتم و با توکل به خدا می‌توانیم نتایج خوبی را بدست آورم.

وی افزود: پیش از این در این رده‌سنی طلای قهرمانی آسیا را بدست آوردم و حالا پرقدرت برای تکرار قهرمانی در میدان جهانی حضور پیدا می‌کنم. قول مدال دادن سخت است اما تمام تلاشم را می‌کنم تا خوشرنگ‌ترین مدال را کسب نمایم.

نماینده کشورمان با اشاره به حضورش در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: من در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر مبارزه می‌کنم که این موضوع کارم را کمی سخت‌تر می‌کند اما تلاشم را می‌کنم تا در میان مدعیان قهرمانی نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.


مرادی: امیدوارم بتوانم پاسخ زحمات کادرفنی را بدهم

عرفان مرادی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان در روزهای پایانی تمرینات و پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: در بخش‌های مختلف تمرینات خوبی را انجام دادیم؛ روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و فشار زیادی را متحمل شدیم امیدوارم با حداکثر آمادگی که از لحاظ روحی و جسمی كسب کرده‌‍‌ایم بتوانیم پاسخ زحمات کادرفنی را بدهیم.

وی افزود: در تمرینات بیشتر بر روی نقاط ضعف کار کردیم تا آنها را برطرف نماییم و همچنین تمرکزمان را بر روی نقاط قوتمان بیشتر کرده‌ایم.

نماینده کشورمان در پایان گفت: پیش از این در رده‌سنی نونهالان طلای آسیا و نقره جهان را کسب کردم انشالله نخستین حضورم در رده‌سنی نوجوانان را نیز با خوشرنگ‌ترین مدال آغاز کنم. از مردم می خواهم برایمان دعا کنند چراکه تمامی اعضا خیلی زحمت کشیدند و شایسته هستند تا مزد زحماتشان را با بهترین نتیجه بگیرند.


عمادی: در اولین اعزام بهترین نتیجه را می‌گیرم

محمدمهدی عمادی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم کشورمان که اولین حضورش را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه می‌کند در خصوص سطح آمادگی خود پیش از اعزام گفت: حدودا سه ماه در اردو بودیم و با تمرینات سنگینی که در 3 نوبت پشت سر گذاشتم آمادگی خوبی کسب کرده‌ام؛ برای کسب مدال طلا می‌جنگم و امیدوارم با دعای خیر مردم این مهم حاصل شود.

وی در ادامه افزود: تورنمنت ترکیه اولین حضورم در میدان برون مرزی بود که برایم تجربه خوبی به همراه داشت و توانستم در این رویداد تواناییم را به اثبات برسانم.

عمادی در پاسخ به اینکه از حریفانش چقدر شناخت دارد؟ گفت: در کل نسبت به رقیبانم شناخت چندانی ندارم و مي‌روم تا بهترين مبارزه خود را به نمايش بگذارم اما معمولا تكواندوكاران كره‌جنوبي و روسيه قدرتمند هستند.

نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان گفت:تمام تلاشم را می‌کنم تا در نخستین اعزامم به میدان جهانی بهترین نتیجه را بگیرم و بتوان جواب زحمات چندین ساله خانواده‌ام را بدهم.


اشکوریان: آرزوی هر ورزشکاری است که پرچم کشورش را به اهتزاز در آورد

علی اشکوریان نماینده کشورمان در روزهای پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان گفت: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و تیم تلاش کرد تا به چیزی که کادر فنی در نظر داشت خود را نزدیک کنند. برای اجرای بهترین مبارزات در این دوره کاملا آماده هستیم.

وی افزود: از لحاظ روحی نیز با تلاش کادرفنی اعتماد به نفس خوبی کسب کرده‌ایم و انشاا... با خوشرنگ ترین مدال‌ها به ایران باز خواهیم گشت. در این دو رویداد کشورهای خوب و قدرتمندی همچون کره‌جنوبی، مکزیک، روسیه، اوکراین و ... حضور دارند اما ما نیز از حریفان اصلی آنها به حساب می‌آییم.

اشکوریان اینطور ادامه داد: خدا را شکر توانستم جواز حضور در هر دو رویداد را کسب نمایم، آرزوی هر ورزشکاری است که پرچم کشورش را در میان دیگر ملت‌ها به اهتزاز در آورد و امیدوارم بتوانم در این دو مسابقه بدرخشم.

نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان با اشاره به کار سختش در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: مسابقات با فاصله کمی برگزار می‌شود و قطعا فشار زیاد است اما تمرینات ما طوری برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم در هر دو میدان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پایان افزود: زمانی که بتوانم مدال طلا را کسب کنم قطعا بهترین حس دنیا را تجربه خواهم کرد و هر ورزشکاری می‌تواند با رسیدن به این مهم جواب زحمات تمام کسانی را که در این موفقیت دخیل بوده‌اند را بدهد.


خسروی: دلم مي‌خواهد با قهرماني از شياپ‌چانگ خارج شوم

محمدعلی خسروی نماینده وزن 78- کیلوگرم کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جهانی گفت: در این مدت تمرینات سنگینی را در 3 نوبت پشت سر گذاشتیم و آمادگی خوبی کسب کرده‌ام؛ برای بدست آوردن مدال طلا می‌جنگم و امیدوارم با دعای خیر مردم این مهم حاصل شود.

وی افزود: راجع به حریفانم شناختی نسبی دارم و می‌دانم همگی پرقدرت ظاهر می‌شوند. پیش از این تنها در تورنمنت ترکیه شرکت کردم که هم آمادگی من را دو چندان کرد و هم با شناخت برخی از حریفانم اعتماد به نفسم بالاتر رفت.

هوگوپوش وزن 78- کیلوگرم کشورمان خاطر نشان کرد: با اميد به خدا براي مبارزات در ميدان جهاني حاضر مي‌شوم تا انشالله بتوانم بهترین رنگ مدال را کسب کنم.


مهرعلی: هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت

نیما مهرعلی که پیش از این توانسته قهرمانی نونهالان جهان را کسب کند حالا خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کرده است؛ وی در خصوص میزان آمادگی خود پیش از اعزام گفت: در بیشتر روزها 3 نوبت تمرين داشتيم و با توجه به تدابيري كه كادر فني براي آمادگي تيم انديشيده بودند توانستيم به آمادگي مورد نظر برسيم و از لحاظ روحي و رواني براي حضور و كسب نتايج خوب آماده هستيم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها سختی را پیش رو دارند تصریح کرد: اولین حضورم در اردوی تیم‌ملی نوجوانان است و می‌دانم کار سختی پیش رو دارم. تمامی حریفان برای کسب مدال در این میدان حاضر می‌شوند و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

هوگوپوش وزن 87+ کیلوگرم کشورمان گفت: در مسابقات قهرمانی نونهالان جهان سال 2015 توانستم مدال طلا را به نام خود ثبت نمایم و تمام تلاشم را می‌کنم در این مسابقات نیز طلایی شوم.


خانی: برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کسب سهمیه حضور پیدا می‌کنم

محمد خانی نماینده وزن 73+ کیلوگرم کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان در خصوص میزان آمادگی خود گفت: اردوی ما از دی‌ماه آغاز شد و تقریبا فرصتی سه ماهه را برای حضور در این میدان در اختیار داشتیم. روزانه دوتا سه نوبت تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و تمامی اعضای تیم هم‌قسم شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب نماییم.

وی در خصوص مهمترین حریفانش بیان داشت: تمامی کشورها پرقدرت ظاهر می‌شوند اما از مهمترین آنها می‌توان به کره‌جنوبی، روسیه و ترکیه اشاره کرد.

خانی با اشاره به حضورش در تورنمنت ترکیه گفت: حضورم در تورنمنت ترکیه باعث شد با حریفان و همینطور نحوه داوری بیشتر آشنا شوم و این تورنمنت به من کمک کرد تا آمادگی‌ام دو چندان شود.

هوگوپوش نوجوان سنگین وزن کشورمان در پایان تصریح کرد: پیش از این در مسابقات جهانی و آسیایی نونهالان مدال طلا کسب کردم. امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را با کسب خوشرنگ‌ترین مدال بگیرم.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 11:41

کد:75963-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool