پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان؛
نوجوانان دختر در اندیشه فتح دوباره سکوی جهان



شناسه خبر: 75957   سه شنبه 14 فروردين 1397 - 13:07

نوجوانان دختر کشورمان توانستند در دور گذشته مسابقات قهرمانی جهان برای نخستین بار عنوان قهرمانی را بدست آورند؛ حالا تیم نوجوانان دختر این بار با ترکیبی جدید در دوازدهمین دوره میدان جهانی به مصاف حریفانش می‌رود.


تیم‌ملی نوجوانان دختر کشورمان که از دهه پایانی دی‌ماه سال گذشته اردوی منظم و منسجمی را زیر نظر کادرفنی به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان پشت سر گذاشته‌اند حالا برای رسیدن به هدفشان تنها چند گام فاصله دارند.

در ادامه گفت‌و‌گوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو را با ملی‌پوشان پر انگیزه کشورمان می‌خوانید:


کلی‌وند: به دنبال کسب سکوی قهرمانی هستم

مبینا کلی‌وند نماینده وزن 42- کیلوگرم کشورمان که عنوان نایب قهرمانی جهان و آسیا در رده‌سنی نونهالان را در کارنامه دارد در خصوص میزان آمادگی خود پیش از اعزام گفت: روزانه دو نوبت تمرین فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتم که خدا را شکر در آمادگی هرچه بیشتر من خیلی تاثیرگذار بود.

وی افزود: به تازگی وارد رده‌سنی نوجوانان شده‌ام و پیش از این حضور در مسابقات جهانی و آسیایی نونهالان را تجربه کردم که در هر دو موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدم اما در این دوره می‌خواهم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بر سکوی قهرمانی بایستم.

کلی‌وند در پایان گفت: با کمک کادرفنی حریفان را آنالیز کرده و تمریناتم را نیز بر همین اساس پیگیری کردم؛ امیدوارم در این رویداد بتوانم با کسب مدال طلا پاسخ تمام کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند را بدهم.


حاجی علیزاده: می‌خواهم در اولین حضورم طلایی شوم

مریم حاجی‌علیزاده تکواندوکار تیم‌ملی کشورمان در خصوص شرایط این روزهایش پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان گفت: با تدابیری که کادرفنی به کار گرفتند از اول اردو تا الان خیلی پیشرفت کردم و آمادگی‌ام به سطح بالایی رسیده و تلاش می‌کنم در میدان مسابقات نیز تمام توانایی خود را به نمایش بگذارم.

وی با اشاره به اینکه اولین حضورش در میدان بین‌المللی را تجربه می‌کند افزود: پیش از این در سطح کشوری موفق به کسب مدال شدم اما برای نخستین بار است که در اردوی تیم‌ملی حضور دارم؛ با تمام قدرت در این رویداد شرکت خواهم کردم و می‌خواهم اولین حضورم طلایی باشد.

نماینده وزن 44- کیلوگرم کشورمان در پایان تصریح کرد: راجع به حریفانم شناختی نسبی دارم و به نظرم تمامی کشورها رقیبان قدرتمندی هستند اما ما نیز با تمام توان به مصاف آنها می‌‌رویم.


مومن‌زاده: میدان جهانی میدان بزرگی است/ پیشرفت چشمگیری داشتم

مهلا مومن‌زاده دارنده 3 عنوان قهرمانی در رده سنی نونهالان (جهانی و آسیایی) و یک عنوان نایب قهرمانی نوجوانان در آسیا که در هر دو رویداد مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کند در خصوص میزان آمادگی خود گفت: تمرینات خوبی را در بخش‌های مختلف پشت سر گذاشتیم؛ پس از حدود گذشت دو ماه از اردو پیشرفت کاملا محسوسی داشتم و به اوج آمادگی خود رسیده‌ایم.

نماینده وزن 46- کیلوگرم در ادامه افزود: آذربایجان، ایتالیا و تایلند از مهمترین حریفانم هستند اما من برای کسب موفقیت در این رویداد از جان مایه می‌گذارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا خوشرنگ‌ترین مدال در هر دو رویداد را کسب نمایم.

غزل سلطانی: تورنمنت ترکیه خیلی در پیشرفتم تاثیر داشت

غزل سلطانی هوگوپوش وزن 49- کیلوگرم کشورمان در خصوص شرایطش پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان 2018 گفت: تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و آمادگی من نسبت به قبل خیلی بهتر شده است؛ در حال حاضر به اوج آمادگی خود رسیده‌ام و می‌خواهم مدال طلای جهانی را به نام خود ثبت نمایم.

وی افزود: راجع به حریفانم شناخت دارم، به ویژه که با حضور در تورنمنت ترکیه با برخی از آنها مبارزه کردم و باعث شد رقبایم را بهتر بشناسم و خود را محک بزنم.

دارنده مدال طلای جهان و آسیا نونهالان در پایان گفت: از رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون، کادرفنی و همینطور سرپرست تیم که در این مدت برای ما زحمات بسیاری کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم با یاری خداوند بتوانم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب نمایم.


اساسه: می‌خواهم در نخستین حضور مدالی خوشرنگ بدست آورم

کوثر اساسه تکواندوکار وزن 52- کیلوگرم کشورمان که اولین اعزام خود در میدان جهانی را تجربه می‌کند در روز‌های پیش از اعزامش گفت: اردوی ما از 21 دی‌ماه آغاز شد و تقریبا فرصتی سه ماهه را برای حضور در این میدان در اختیار داشتیم. روزانه دوتا سه نوبت تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم؛ با کمک کادرفنی از نظر تکنیک پیشرفت خوبی داشتم و توانستم آمادگی خود را به حد مطلوبی برسانم.

وی اینطور ادامه داد: برای اولین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شوم و می‌دانم مدال طلا به آسانی به دست نمی‌آید اما تمام تلاشم را می‌کنم تا انشالله در نخستین حضور مدالی خوشرنگ کسب نمایم.

سلطانی تصریح کرد: حریفان را آنالیز کردم و نسبت به آنها شناخت کافی دارم؛ از همه می‌خواهم برای تیم ما دعا کنند تا علاوه بر کسب مدال عنوان قهرمانی دور قبل را تکرار نماییم.


شاکری: امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی دور قبل دفاع نماییم

مبینا شاکری نماینده وزن 55- کیلوگرم کشورمان در در روزهای پیش از اعزامش به مسابقات قهرمانی جهان گفت: اردوی ما حدودا از سه ماه پیش آغاز شده و روزانه در سه نوبت به تمرینات بدنسازی و فنی می‌پرداختیم تا با آمادگی کامل وارد شیاپ‌چانگ شویم.

وی افزود: پیش از این هم تجربه حضور در مسابقات جهانی را داشتم اما متاسفانه موفق به کسب مدال نشدم اما در این دوره تلاش می‌کنم تا مدال طلای جهان را در کارنامه خود ثبت نمایم.

دارنده مدال طلای نونهالان جهان و نوجوانان آسیا گفت: به نظرم تمامی بچه‌ها آمادگی بالایی دارند و همگی برای کسب مدال انگیزه دارند؛ امیدوارم تیم بتواند برای دومین بار عنوان قهرمانی را کسب نماید.


کیادلیری: برای کسب طلای جهانی می‌روم

مهسا کیادلیری نماینده وزن 59- کیلوگرم در روزهای باقی مانده به اعزام در خصوص آمادگی خود گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و خدا را شکر در این مدت از نظر فنی و اجرای تکنیک پیشرفت چشمگیری داشتم.

وی در ادامه در خصوص تصورش از میدان جهانی نوجوانان اظهار داشت: مسابقات سختی را پیش رو دارم، اما از نظر روانی آمادگی خوبی کسب کردم و امیدوارم بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

نماینده وزن هفتم کشورمان در میدان جهانی تصریح کرد: آرزو دارم تا همه بچه ها با تلاش و همت بتوانند مدالی خوشرنگ کسب کنند و امیدوارم من نیز بتوانم جواب زحمات همه را بدهم.


ولی‌نژاد: تلاش مي‌كنم تا هر دو مدال کسب سهمیه المپیک و جهانی را کسب کنم

یلدا ولی‌نژاد هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم کشورمان در روزهای پیش از اعزام مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان گفت: از دی‌ماه سال گذشته برای حضور در این دو رویداد در اردو هستیم و با تمرکزی که بر تمرینات داشتم از نظر قدرتی، سرعتی و روانی به آمادگی مطلوبی رسیدم.

وی خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشتم و به خودباوری لازم رسیده‌ام. به نظرم بچه‌ها اگر توانایی‌هایمان را به نمایش بگذاریم می‌توانیم در این میدان خوش بدرخشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

ولی‌نژاد با اشاره به حضورش در تورنمنت بین‌المللی ترکیه گفت: این رقابت‌ها در آمادگی و بالا رفتن اعتماد به نفس من خیلی تاثیر داشت. پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا توانستم مدال طلا را کسب کنم و امیدوارم در میدان جهانی این مدال را تکرار نمایم.

نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان در پایان گفت: برای رسیدن به مدال در مسابقات کسب سهمیه و جهانی باید مدعیان بزرگی را از پیش رو بردارم اما من تمام تلاشم را برای بدست آوردن مدال به کار می‌گیرم.


توکلی: میدان جهانی فرصت خوبی است تا توانایی خود را نشان دهم

آناهیتا توکلی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان با اشاره به اردوی تیم‌ملی گفت: تمرینات خوبی را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات پشت سر گذاشتیم و با برنامه‌ریزی‌های منسجم و منظمی که کادرفنی داشتند بسیاری از نقاط ضعف ما که کوچک اما تاثیرگذار بود برطرف شد.

وی افزود: من پیش از این یک‌بار حضور در میدان برون‌مرزی را در رده سنی نونهالان تجربه کردم که دستم از کسب مدال کوتاه ماند اما در این دوره سعی می‌کنم اشتباه دوره گذشته را جبران نمایم و حضورم در رده‌سنی نوجوانان را موفق رقم بزنم.

توکلی تصریح کرد: برخی از حریفانم را می‌شناسم و این میدان فرصت خوبی است تا توانایی خود را نشان دهم و بتوانم خوش بدرخشم.


همتی: می خواهم با خوشرنگ‌‌ترین مدال‌ها به ایران برگردم

کیمیا همتی عضو تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2018 در خصوص شرایط روزهای پیش از اعزامش گفت: تمرینات خیلی خوبی داشتیم؛ خدا را شکر به آمادگی که کادرفنی در نظر داشتند، رسیدیم و تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا در روز مسابقات به اوج برسیم و بهترین نتیجه را در این رقابت ها کسب نماییم.

وی افزود: از اول اردو تا الان خیلی پیشرفت کردم و بیشتر تمرکزم بر اجرای ضربات صورت بود. همچنین در تورنمنت ترکیه بسیاری از اشتباهاتم را متوجه شدم و آمادگی‌ام دو چندان شد.

نماینده سنگین وزن کشورمان در مسابقت کسب سهمیه و قهرمانی جهان در پایان گفت: راجع به حریفانم شناختی ندارم اما به نظرم تایلند، کره‌جنوبی و چین حریفان قدرتمندی هستند. مبارزات حریفانم را آنالیز کردم و به نظرم با این آنالیزها می‌توانم در میدان مبارزه خیلی بهتر عمل کنم. دلم می‌خواهد در نخستین تجربه‌ام بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را کسب نمایم.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 14 فروردين 1397 - 13:07

کد:75957-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool