جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

رییس هیات تکوادو استان البرز؛
1397 سال تکرار و تداوم افتخارات تکواندو می‌باشد/ امیدوارم میزبان شایسته‌ای در جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا باشیم



شناسه خبر: 75932   سه شنبه 7 فروردين 1397 - 10:47

محمد نوذری رییس هیات تکواندو استان در مصاحبه‌ای با گریز به عملکرد هیات به موفقیت‌ها و برنامه‌های اجرایی شده هیات اشاره کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، محمد نوذری سال 96 را برای هیات تکواندو استان سالی پر کار اعلام کرد و معتقد است هیات موفقیت‌های بسیاری را طی یک‌سال بدست آورده است.

رییس هیات تکواندو استان البرز با اشاره به مطلب فوق با گریزی بر عملکرد یک ساله هیات تکواندو استان گفت: در سالی که گذشت با تلاش کلیه اساتید، قهرمانان و کمیته های فعال هیات به عنوان بازوان اجرایی هیات نتایج خوب و تحسین برانگیزی در تکواندو استان رقم خورد.

وی ادامه داد: در سال 96 نمایندگان استان در مسابقات برون مرزی و کشوری موفق به کسب 164 مدال رنگارنگ شدند که این مهم توانمندی‌های فنی بالا تکواندوکاران البرز را نشان می‌دهد.

رییس هیات تکواندو استان گفت: بیست و یکمین دوره لیگ باشگاه های استان البرز در دو گروه مردان و زنان با حضور 89 تیم در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و پومسه در استان پیگیری شد؛ این مهم بستر و پشتوانه سازی مناسبی برای تیم‌های منتخب البرز که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند ایجاد کرد تا جایی که هر 12 تیم اعزامی استان به مسابقات بر روی سکو قرار گرفتند.

نوذری افزود: هم اکنون هیات استان با 37852 تکواندوکار عضو در سایت بانک اطلاعات رتبه سوم را از نظر تعداد تکواندوکار در سراسر کشور به خود اختصاص داده است که با توجه به جممعیت استان آمار قابل ملاحظه ای است. همچنین 463 مربی در دو گروه مردان و زنان در 320 باشگاه سطح استان فعال می‌باشند.

رییس هیات تکواندو استان خاطر نشان ساخت: در سالی که گذشت هیات تکواندو استان هشت دوره کلاس تئوری و عملی مربیگری و داوری را برگزار و به تعداد مربیان و داوران استان افزوده شد.

این مسئول با اشاره به توانمندی‌ها و حضور مربیان مجرب در استان البرز گفت: در سالی که گذشت 14 مربی از استان البرز به عنوان سرمربی و مربی مسئولیت هدایت تیمهای ملی کشورمان را برعهده داشتند که این آمار قابل تامل صرفا به استان البرز اختصاص داشته است.

نوذری ادامه داد: خوشبختانه استان البرز در همه سطوح سنی نمایندگانی در تیم ملی داشته است که امیدوارم در سال‌جاری نیز در مسابقات برون مرزی با کسب مدال و سکو به افتخارات استان افزوده شود زیرا دغدغه بنده و مجموع همکاران و اساتید گسترش هر چه بیشتر تکواندو و پرورش قهرمانان به نام بوده است.

وی تصریح کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا اوایل اردیبهشت‌ماه و به میزبانی استان برگزار خواهد شد؛ امیدوارم با تکیه بر وجود نیروهای متعهد و مسئول میزبان شایسته‌ای باشیم و بازیکنان البرزی نیز با استفاده از شرایط میزبانی بهترین نتیجه را کسب نمایند.

نوذری اظهار امیدواری کرد: انشالله سال جاری سال موفقیت ملی پوشان کشور در عرصه رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، جهانی آسیایی و دیگر میدان‌های پیش‌رو باشد.

رییس هیات استان در پایان گفت: تصمیم داریم با برنامه ریزی مدون و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده فدراسیون موفقیت‌های سال های گذشته را تکرار نماییم زیرا خدا را شکر به جایگاه ثابتی در کشور رسیده ایم و کسب عنوان هیات تکواندو برتر برای 4 دوره متوالی گواهی بر این مدعاست.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 7 فروردين 1397 - 10:47

کد:75932-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool