پنجشنبه 27 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

رجلی: "سونامی" تلفیقی از هنر و تکواندو است/ زندگی کاملا تکواندویی دارم



شناسه خبر: 75916   يكشنبه 5 فروردين 1397 - 09:34

قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز جهان گفت: سال 2013 بود که از دنیا قهرمانی خداحافظی کردم اما هیچوقت از تکواندو دور نشدم؛ همواره در بخش‌ها مختلف این رشته فعالیت داشتم و زندگی کاملا تکواندویی دارم.


کوروش رجلی قهرمان موفق و سختکوش تکواندو ایران از کودکی حضورش در این رشته را آغاز کرد و با تلاش و ممارست در مدت 12 سالی که هوگوی تیم‌ملی را بر تن داشت توانست مدال‌های رنگارنگی را در میادین آسیایی و جهانی برای ایران کسب نماید. کوروش با کسب مدال طلا در المپیک هنرهای رزمی سال 2013 از دنیای حرفه‌ای و قهرمانی تکواندو خداحافظی کرد اما فعالیتش را در بخش‌های دیگر این رشته رزمی آغاز کرد و اکنون نیز به عنوان مربی و یکی از تولیدگنندگان لوازم ورزشی تکواندو فعالیت دارد.

کوروش رجلی قهرمان محبوب و دوست داشتنی تکواندو کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو و در خصوص فعالیتش در این زمینه گفت: مجتمع ورزشی کوروش یکی از شناخته شده ترین باشگاههای استان البرز به همراه کادر فنی و حرفه ای در سال 1386 به همت مهندس زین العابدینی در رشته تکواندو افتتاح گردیده است. در کنار اداره مجتمع کلاس های مربیگری را نیز به صورت حرفه‌ای پیگیری کردم و پس از آن آموزش حرفه‌ای تکواندو را در باشگاه‌ خودم شروع کردم.

وی افزود: "باشگاه کوروش" از روز اول که افتتاح شد میزبان تیم‌های ملی زنان و مردان و همینطور تیم‌های مختلف داخلی و خارجی بود و به جرات و با افتخار می‌توانم بگویم بسیاری از قهرمانان و مدال آوران در باشگاه ما حضور داشتند. همچنین نخستین باشگاه در البرز هستیم که توانستیم در بخش بانوان جواز حضور در ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در امارات را کسب نماییم و موفق شدیم بر سکوی نایب قهرمانی بایستیم.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2011 با اشاره به حضور تیم کوروش در لیگ‌های مختلف خاطرنشان کرد: در رده‌های سنی مختلف در لیگ حضور داشتیم و توانستیم افتخاراتی را کسب نماییم. در بخش بانوان نیز تیم زیر نظر همسرم (ریحانه زین‌العابدینی) چندین دوره بر روی سکوی ایستاد؛ در سیزدهمین دوره جام کوثر نیز تیم کوروش حضور داشت اما با توجه به اینکه خداوند فرزندی به ما هدیه کرد کمی دور شدیم و نتوانستیم عنوان کسب کنیم.

وی تصریح کرد: با همکاری هیات تکواندو استان البزر برای نخستین مرتبه در لیگ برتر تکواندو حضور پیدا کردیم؛ در دور رفت نتایج قابل قبولی کسب نکردیم اما خدا را شکر در دور برگشت با همدلی و برپایی تمرینات مستمر توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. ما انتظار کسب سکو نداشتیم و تنها هدفمان معرفی چهره‌های توانمند تکواندو بود و توانستیم موفق عمل کنیم. با برنامه ریزی صورت گرفته تمرینات را از فروردین‌ماه آغاز می کنیم و انشالله سال آینده نیز در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنیم.

رجلی در ادامه با اشاره به تولید لوازم ورزشی تکواندو گفت: در بخش تولید نیز پس از مدت زمان کوتاهی با حمایت و تایید فدراسیون کار را شروع کردیم. در این بخش نیز خوشبحتانه بیشتر کسانی که با ما همکاری دارند از قهرمانان کشوری هستند و ما نیز سعی کردیم در این بخش و ساخت هوگو، میت و ... از ایده‌های بچه‌ها استفاده کنیم. در مجموعه‌ای که کار پیگیری می‌شود همه با جان و دل کار می‌کنند و آرزو دارم بتوانم در تمام مجموعه از تکواندوکاران استفاده کنم.

وی در رابطه با فیلم سینمایی سونامی که در خصوص تکواندو و با حضور هنرمندان مطرح در حال فیلمبرداری است افزود: با صدرعاملی در خصوص استفاده از برند کوروش قرارداد بستیم که خدا را شکر باعث شد همکاری ما به مرحله‌ای برسد که با هماهنگی با رییس فدراسیون تکواندو با این تیم تمرین و همکاری نمایم. من در بحث مربیگری و فنی کمک خواهم کرد و امیدوارم این فیلم که تلفیقی از هنر و تکواندو است ماندگار شود.




قهرمان آسیا در پایان گفت: در این مدت تلاش کردیم بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند خودشان حرکات تکواندو را انجام دهند اما با توجه به اینکه بدنشان عادت ندارد قطعا سخت است. مهرداد صدقیان تمریناتش را شروع کرده و محمدرضا غفاری نیز به عنوان مربی در تمرین‌ها حضور پیدا می‌کند تا با شرایط آشنا شود؛ از هفته نخست فروردین‌ماه نیز بهرام رادان در تمرینات شرکت خواهد کرد. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این زمینه هم به تکواندو و هم به هنر خدمت کنم و باعث افتخارم است که این اتفاق در تکواندو می‌افتد.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 5 فروردين 1397 - 09:34

کد:75916-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool