جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

مسئول کمیته داوران استان البرز؛
سیستم رنکینگ داوران را برای نخستین بار در میان استان های کشور اجرایی کردیم



شناسه خبر: 120244   چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 08:43

مسئول کمیته داوران استان البرز گفت: یکی از فعالیت های کمیته داوران که برای نخستین بار در کشور انجام شد اجرای سیستم رنکینگ امتیازی برای داوران بود که این مهم باعث ایجاد انگیزه بیشتر بین داوران استان شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام عبدالمحمد بسحاق مسئول کمیته داوران 322 داور در سایت بانک اطلاعات فدراسیون در بخش مردان با نام البرز ثبت گردیده است.

وی با اشاره به مطلب فوق گفت: در بخش کیوروگی 227 داور و 95 نفر در بخش پومسه استان فعال می باشند.

این مسئول با اشاره به عملکرد کمیته داوران استان در سال 97 افزود: پس از میزبانی رقابت های جام بین المللی فجر و جام باشگاه های آسیا و پیگیری امور داوران، اولین رویداد برگزار شده در استان طبق بخش نامه ارسالی فدراسیون هماهنگی سالیانه داوران بود که با حضور داوران استان زیر نظر مدرسین فدراسیون در اردیبهشت ماه برگزار گردید.

عبدالمحمد بسحاق خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت کار داوران در مسابقات خصوصا رقابت های انتخابی و لیگ علاوه بر حضور داوران در کلاس هماهنگی دو کارگاه نیز در بخش داوری کیوروگی اختصاصا برای داوران استان تشکیل شد و داوران با آخرین تغییرات و قوانین آشنا شدند. ضمنا استان البرز در سال 97 میزبان دوره هماهنگی متمرکز کشوری پومسه نیز بود. در مجموع داوران استان 34 نفر در رقابتهای قهرمانی کشور و 9 نفر در رقابتهای بین المللی به عنوان نماینده استان حضور داشتند که در این بین 15 مرتبه عنوان داور نمونه رقابت های قهرمانی کشور و 2 بار در رقابت های بین المللی را از آن خود کردند.

وی افزود: در سال جاری در مجموع داوران استان در 85 رویداد استان اعم از مسابقات لیگ، آزاد، مناسبتی و انتخابی به قضاوت پرداختند. کارگاه داوری پومسه و دوره داوری درجه سه از برنامه های سال آتی از برنامه های سال جاری است.
بسحاق گفت: در سالی که گذشت داوران استان در کلاس های ارتقاء شرکت کردند که تعداد داوران شرکت کننده در درجات مختلف بدین ترتیب می باشد:

بین الملی کیوروگی: یک نفر
بین المللی پومسه: یک نفر
درجه دو: 3 نفر
درجه سه: 8 نفر

مسئول کمیته داوران در ادامه افزود: یکی از فعالیت های کمیته داوران که برای نخستین بار در کشور انجام شد اجرای سیستم رنکینگ امتیازی برای داوران بود که این مهم باعث ایجاد انگیزه بیشتر بین داوران استان شد و در پایان سال نیز بهترین داوران در دو بخش کیوروگی و پومسه طبق رنکینک معرفی شدند امسال نیز بنا داریم این سیستم را به صورت پیشرفته تر پیگیری کنیم.

این مسئول ادامه داد: به منظور بالا بردن کیفیت کار داوران روی موارد آموزشی و آمادگی فنی و روانی تاکید فراوان داشتیم و مطالب آموزشی و روانشناسی روی کانال کمیته داوران جهت بهره برداری درج می کنیم. همچنین از دیگر برنامه های مهم در جهت ارتقاء داوران خصوصا در بخش بین المللی برگزاری کلاس های زبان بود که کمک شایانی به شرکت کنندگان در تست های زبان فدراسیون کرده است. استفاده از نیروی های جوان و با آتیه در امر داوری و فعال کردن کمیته داوران شهرستان ها از برنامه های پیش رو می باشد.

بسحاق در پایان با قدردانی از تلاش بی شائبه دبیر کمیته داوران از مجموع مسئولین هیات تشکر و خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال آتی نیز روند رو به رشد و کسب افتخارات بیش از پیش را پیش رو داشته باشیم.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 08:43

کد:120244-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool