جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

رییس سابق سازمان لیگ‌های تکواندو؛
کرمی: از حمایت‌های بی‌دریغ رییس فدراسیون تکواندو تشکر می‌کنم/ روند رو به رشدی را طی این سال‌ها در سازمان لیگ شاهد بودیم



شناسه خبر: 113067   سه شنبه 28 اسفند 1397 - 14:14

رییس سابق سازمان لیگ گفت: نزدیک به 14 سال در سازمان‌ لیگ‌های تکواندو فعالیت داشتم؛ خدا را شکر روند رو به رشدی را طی این سال‌ها شاهد بودیم و از حمایت‌های بی‌دریغ رییس فدراسیون تکواندو در این راستا تشکر می‌کنم.


محمد کرمی رییس سابق سازمان لیگ‌ فدراسیون تکواندو کشورمان با توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از این سمت کناره‌گیری کرد و هم اکنون محسن تمجید ریاست این بخش را برعهده دارد.

کرمی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در این خصوص گفت: نزدیک به 14 سال در سازمان‌ لیگ‌های تکواندو فعالیت داشتم؛ خدا را شکر روند رو به رشدی را طی این سال‌ها شاهد بودیم و از حمایت‌های بی‌دریغ رییس فدراسیون تکواندو در این راستا تشکر می‌کنم.

وی از فزود: با توجه به اعتماد و حمایت‌هایی که از این بخش صورت گرفته هم اکنون سازمان لیگ تکواندو یکی از موفق‌ترین بخش‌های فدراسیون است تا جاییکه در سال‌جاری بیش از 6200 تکواندوکار در قالب 373 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ این مهم میسر نبود جز با دلسوزی و پشتیبانی‌هایی که از این بخش شاهد بودیم.

کرمی خاطرنشان کرد: زمانی که سال 1384 این وظیفه به من محول گردید تنها مسابقات در بخش‌های لیگ دسته‌یک بزرگسالان، نوجوانان و زنان برگزار می‌شد؛ از سال 85 لیگ برتر به صورت مستقل کار خود را آغاز کرد و در ادامه نیز برگزاری لیگ در رده‌های سنی نونهالان و پومسه را در برنامه قرار دادیم.

رییس سابق سازمان لیگ تصریح کرد: در ادامه روند افزایش لیگ‌ها به منظور پشتوانه‌سازی تیم‌ملی نونهالان، لیگ خردسالان نیز به این بخش اضافه شد و طی سال‌جاری نیز نخستین دوره لیگ به صورت منطقه‌ای را برگزار کردیم؛ همچنین در این دوره مسابقات لیگ دسته یک پومسه را منطقه‌ای پیگیری کردیم تا انگیزه لازم برای تمامی تیم‌ها ایجاد شود و خدا را شکر استقبال خوبی را نیز شاهد بودیم.

وی افزود: سال 1396 نخستین دوره لیگ تکواندو به شیوه جام جهانی را برگزار کردیم و حاصل آن حضور موفق تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین در مسابقات قهرمانی تیمی جهان بود که توانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

کرمی خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم‌های ملی ما در تمامی رده‌های سنی حضوری موفق را در میادین بزرگ بین‌المللی رقم زدند که این مهم حاصل برنامه‌های منظم، منسجم و مسابقات سازمان لیگ بود چراکه افراد زیادی از دل همین لیگ به تیم‌های ملی راه پیدا کردند. یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش تیم‌ها و بازیکنان همین حضور در خشان و موفقیت‌های تکواندو بوده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم رییس جدید سازمان لیگ نیز در این راه موفق باشد و با ادامه همین روند و همکاری سایر اعضای سازمان لیگ، خانواده بزرگ تکواندو و باشگاه‌های حاضر شاهد تحولات جدیدی در این بخش باشیم؛ من نیز اگر کمکی از دستم ساخته باشد به عنوان عضو کوچکی از این خانواده به توسعه تکواندو ایران کمک خواهم کرد.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 اسفند 1397 - 14:14

کد:113067-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool