پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

خلیلی: فعالیت تکواندو تهران در کشور تاثیرگذار است



شناسه خبر: 111097   چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 09:29

رییس هیات تکواندو استان تهران گفت: به اعتقاد من اخلاق و معنویت باید در همه امور مقدم باشد و بدون شک قهرمانی با اخلاق لذت بخش تر و شیرین تر خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، علی خلیلی رییس هیات ستان در مراسم تجلیل از قهرمان تکواندو پایتخت با تبریک ایام پیش رو گفت: وظیفه خود می دانم از همه عزیزان و دست اندرکاران تکواندو تهران بویژه لشکری دبیر هیات تکواندو استان بابت تمامی کارهای بزرگی که طی یک سال اخیر در تکواندو تهران به انجام رسانده اند تشکر می نمایم و همچنین مراتب قدردانی خود را از حضور گرم تمامی عزیزان و پیشکسوتان بویژه رییس فدراسیون تکواندو اعلام می دارم.

وی افزود: ما یک خانواده بزرگ هستیم و همواره باید دست به دست هم داده و تلاش نماییم تا هیات تهران بهترین باشد که البته به اعتقاد من اخلاق و معنویت باید در همه امور مقدم باشد و بدون شک قهرمانی با اخلاق لذت بخش خواهد بود. من ایمان دارم ما باید در اخلاق و معنویات هم نمونه باشیم چرا که آن چیزی که رضای خداوند متعال را جلب می کند این است.

سکاندار هیات تکواندو استان تهران در ادامه با بیان اینکه موفقیت های امروز تکواندو تهران مدیون زحمات گذشته است اظهار داشت: من معتقدم اگر کار مثبتی صورت گرفته صرفا مختص امروز نیست و نتیجه تلاش ها و زحمات گذشتگان نیز هست و امیدواریم بتوانیم همین روند رو به رشد را حفظ نماییم.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت قهرمانی تیم نیروهای مسلح گفت: قطعا با کمک شما توانستیم در برزیل به این مهم دست پیدا کرده و قهرمان این رقابت ها را کسب نماییم. مسابقاتی که بسیار دشوار است و کشورها می خواهند قدرت خود را به رخ بکشند و ما توانستیم با سرمربیگری محمدرضا زوار در برزیل حماسه بیافرینیم و قهرمان جهان شویم.

خلیلی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ در سال آینده گفت: تکواندو تهران توانمندی های زیادی دارد البته چالش هایی هم داریم که باید در راستای برطرف کردن آنها بکوشیم. برخی از این مشکلات مربوط به ما و برخی مربوط به فدراسیون می باشد که می بایست هر یک از ما برای ریشه کن کردن مشکلات تلاش کنیم. کار تکواندو تهران در تکواندو کشور اثربخش است همانگونه که وقتی امنیت در پایتخت برقرار باشد شاهد برقراری امنیت در کل کشور هستیم.

رییس تکواندو پایتخت در پایان با تشکر از حضور خانواده های شهدا در مراسم گفت: ما هر چه داریم از خانواده شهدا است و این عزیزان چراغ راه ما هستند. امید داریم با وحدت، انسجام، همدلی و توکل به خداوند متعال به همه خواسته های خود برسیم و سال آینده سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای ورزش کشور به ویژه تکواندو تهران باشد.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 09:29

کد:111097-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool