شنبه 29 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

دبیر هیات تکواندو استان تهران؛
برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیات است



شناسه خبر: 108957   چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 00:21

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت :برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیات تکواندو استان تهران بوده و همین امر باعث شد تا هیات تکواندوی استان برترین هیات ورزشی در سال ۹۶ بشود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی این هیات گفت: طبق سنوات گذشته هیات تکواندو استان تهران در نظر دارد از قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و دست اندرکاران این هیات که در طول یکسال گذشته زحمات زیادی در راستای رشد و شکوفایی اهداف کشیده و باعث درخشش نام تکواندوی تهران در سطح کشور شده اند تجلیل به عمل آورد. ما همواره در پایان هر سال تلاش می کنیم تا خانواده تکواندوی پایتخت را که یک خانواده بزرگ به شمار می رود گرد هم جمع آوریم و قدردان گوشه ای از زحمات این عزیزان باشیم.

لشکری با بیان اینکه لیگ های ما در بخش کیوروگی به ایستگاه پایانی رسیده و لیگ های پومسه طبق برنامه ریزی های انجام شده نیز در حال برگزاریست درادامه افزود: در سال آینده تصمیم بر این داریم تا لیگ‌های خردسالان و نونهالان دسته یک پسران استان را از حالت متمرکز خارج کرده و به ۴ منطقه به حوزه ها و شهرستان‌ها بسط و گسترش دهیم.

دبیر هیات تکواندو استان تهران در ادامه افزود: مقرر گردیده است تا دو تیم اول در هر منطقه که جمعاً هشت تیم در هر رده خواهند بود در قالب قهرمانان در خانه تکواندوی پایتخت به مصاف هم بروند و در پایان به تیم های مقام آور جوایز ارزندهی اهدا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های این هیات در سال آینده اظهار داشت: همانند سنوات گذشته در پایان سال برنامه های حوزه ها وشهرستانها و کمیته های ستادی استان در سال آینده دریافت می کنیم و بر طبق آن تقویم اجرایی سال آینده را تنظیم می نماییم که این امر باعث می شود هیات استان برنامه محور پیش برود. برنامه محوری یکی از ارکان اصلی ما در اداره امور هیات تکواندو استان تهران بوده و همین امر در کنار همدلی و یکرنگی همه اعضای تکواندوی پایتخت باعث شد تا هیات تکواندوی استان تهران برترین هیات ورزشی در سال ۹۶ شود و امید داریم این مهم در سال ۹۷ نیز تکرار گردد و تکواندوی پایتخت بتواند قهرمانانی خوشنام و تاثیر گزار به تکواندوی کشور معرفی کنیم.

دبیرهیات تکواندوی استان تهران در خصوص مباحث مالی که یکی از برنامه های مهم این هیات در امر شفافیت است گفت: تخصیص اعتبار به حوزه و شهرستانهای استان از محل درآمد هایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌های فدراسیون درباره احکام کمربند های زرد ،سبز و آبی به هیئت های استانها تعلق می گیرد و همچنین از درآمدهای حاصل از مسابقات قهرمانی در حوزه ها و شهرستانها، بودجه ای را برای آنها در نظر می گیریم.
وی در خصوص اعلام برترین حوزه و کمیته هیئت تکواندو استان تهران درسال ۹۷ گفت: تمامی حوزه ها و کمیته ها در راستای هدفی مشترک که همان درخشش این هیئت در سطح کشور بوده است گام برداشته و فعالیت کرده اند و کارشناسان ما در هیات تکواندو طی آیتم ها و پارامترهایی فعالیت‌های این عزیزان را رتبه بندی نموده و برترین های این قسمت در مراسم تجلیل از قهرمانان اعلام خواهد شد.

لشگری در پایان ضمن تشکر ویژه از مسئولین حوزه و شهرستان ها، کمیته های ستادی، پیشکسوتان و دست اندرکاران هیات و خانواده های هنرجویان که نقشی پررنگ در گسترش و موفقیت تکواندوی تهران داشته اند گفت: در نظر داریم تا با تلاش مضاعف بتوانیم در سال آینده میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را در یکی از رده های سنی در تهران داشته باشیم. در حوزه آموزش نیز در نظر داریم دوره های کوچینگ برای مربیان حوزه ها و شهرستان ها برگزار نماییم و کارت کوچینگ به شرکت کنندگان در این دوره اعطا می گردد. همچنین جهت ارتقا سطح کیفی مربیان و داوران استان کارگاههای آموزشی برگزار خواهیم کرد و تقویت پایگاه قهرمانی استان و پایگاههای قهرمانی در حوزه ها و شهرستانها در رده های پایه و همچنین پومسه یکی از اصلی ترین برنامه های ما در سال آینده است.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 00:21

کد:108957-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool