سه شنبه 29 اسفند 1402

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

خانلرخانی: قهرمانی با جوانان در لیگ برتر دلچسب بود



شناسه خبر: 103933   سه شنبه 23 بهمن 1397 - 09:58

سرمربی تیم شهرداری ورامین گفت: در این دوره مبنای کار ما جوانگرایی بود و از همان هفته نخست با اقتدار مبارزات را پیگیری کردیم؛ خدا را شکر با همدلی تکواندوکاران نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم و در فاصله یک‌هفته باقی مانده به پایان لیگ موفق شدیم عنوان قهرمانی جام خلیج فارس را کسب نماییم.


هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» در حالی به پایان رسید که تیم شهرداری ورامین در فاصله یک هفته باقی‌مانده به پایان این رقابت‌ها و بدون باخت موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد را به نام خود ثبت نماید.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم‌ شهرداری ورامین در گفت‌و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: این دوره از رقابت‌ها به صورت فشرده پیگیری شد و با توجه به اینکه نفرات جوانی را در اختیار داشتیم شرایط برای تیم ما کمی سخت‌تر بود به ویژه که از نیم فصل خدا بخشی و عرفانیان به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشتند و امیرحسین امیدی نیز با وجود آسیب در میدان مبارزه حضور پیدا می‌کرد.

وی افزود: بچه‌ها از تمام توان خود در میدان مبارزه استفاده کردند و خدا را شکر موفق شدیم در فاصله یک هفته باقی‌مانده به پایان لیگ عنوان قهرمانی را برای پنجمین مرتبه مسجل نماییم.

خانلرخانی خاطرنشان کرد: در این دوره مبنای کار ما جوانگرایی بود و از همان هفته نخست با اقتدار مبارزات را پیگیری کردیم؛ خدا را شکر با همدلی تکواندوکاران نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم و در فاصله یک‌هفته باقی مانده به پایان لیگ موفق شدیم عنوان قهرمانی جام خلیج فارس را کسب نماییم.

وی اینطور ادامه داد: قهرمانی با جوانان بسیار لذت‌بخش بود، از مربیان تیم، باشگاه شهرداری ورامین، شورای شهرداری و تکواندوکاران که در میدان مبارزه با وجود آسیب دیدگی سنگ تمام گذاشتند؛ تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین با اشاره به حضور ملی‌پوشان در لیگ گفت: در این دوره با توجه به تفکرات و دوراندیشی کادرفنی تیم‌ملی تکواندو کشورمان، هوگوپوشان حاضر در اردو نیز در لیگ به مبارزه پراختند که این موضوع علاوه بر ایجاد انگیزه در دیگر تکواندوکاران باعث می‌شود تا اردونشینان از شرایط مسابقات دور نشوند و آمادگی خود را حفظ نمایند، رقابت‌ها نیز از جذابیت بالاتری برخوردار می‌شود.

خانلرخانی در پایان با اشاره به حضور تیم در نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: در این رقابت‌ها نیز شرکت خواهیم کرد؛ از نظر ترکیب در شرایط سختی قرار داریم اما با همین نفرات به مصاف رقبای خود می‌رویم و از تمام پتانسیل تکواندوکاران استفاده خواهیم کرد تا عناوین قهرمانی خود در این رویداد را تکرار نماییم.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 23 بهمن 1397 - 09:58

کد:103933-1402




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool