جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

تورنمنت بین‌المللی «ججو» کره‌جنوبی؛
زنان تکواندوکار کشورمان حریفان خود را شناختند/ آغاز رقابت‌ها از روز چهارشنبه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) از ساعت 4:30 صبح روز چهارشنبه – 27 تیرماه آغاز و به مدت 6 روز پیگیری می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها ساعت 9:30 تا 10:30 صبح (به وقت تهران) امروز (دوشنبه – 25 تیرماه) انجام شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

ملی‌پوشان کشورمان با ترکیب مریم ملکوتی‌خواه (وزن 46- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن 49- کیلوگرم)، الهه شیدایی (وزن 53- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 57- کیلوگرم)، زهرا شیدایی (وزن 62- کیلوگرم)، کیمیا علیزاده (وزن 67- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی (وزن 73- کیلوگرم)، اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل (وزن 73+ کیلوگرم) در این تورنمنت به مصاف رقبایشان می‌روند.

چهارشنبه – 27 تیرماه و در روز نخست مریم ملکوتی خواه در وزن 46- کیلوگرم به عنوان نخستین نماینده ایران است؛ مریم ابتدا به مصاف «شوک هان ونگ» از هنگ کنگ می‌رود و در ادامه و در صورت برتری رو در روی یکی از نمایندگان کره‌جنوبی و فیلیپین قرار می‌گیرد.

پنجشنبه – 28 تیرماه و در روز دوم ناهید کیانی تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم در گام نخست به مصاف «جیسکا کانابال» فیلیپینی می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار کره‌جنوبی و چین مبارزه خواهد کرد.

جمعه – 29 تیرماه الهه شیدایی (وزن 53- کیلوگرم) و پریسا جوادی (وزن 57- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان هستند. شیدایی در اولین دیدار رو در روی «مونیکو بریتوس» از استرالیا قرار می‌گیرد و پس از آن باید به مصاف «مین ها» از کره‌جنوبی قهرمان آسیا 2018، نایب قهرمان آسیا 2016 و قهرمان جهان 2015 برود.

پریسا جوادی نیز ابتدا می‌بایست با «دارینا اُسپانوا» قزاق مبارزه کند و در صورت پیروزی باید «لوئیس لوپز» فیلیپینی قهرمان آسیا 2016 را از پیش رو بردارد.

شنبه – 30 تیرماه و در روز چهارم زهرا شیدایی نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان است که در اولین دیدار به مصاف «یوزونو تسوچیا» از ژاپن می‌رود و در ادامه باید با یکی از نمایندگان اوکراین، ویتنام و ازبکستان مبارزه کند.

یکشنبه – 31 تیرماه و در پنجمین روز این رقابت‌ها کیمیا علیزاده در وزن 67- کیلوگرم و زینب اسماعیلی و ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم در نخستین گام با «ئینگ تسانگ» از هنگ کنگ مبارزه می‌کند و پس از آن رو در روی «سویونگ سئو» نماینده میزبان قرار می‌گیرد.

زینب اسماعیلی نماینده وزن 73- کیلوگرم در اولین دیدار رو در روی «خالیموآ موخرو» تاجیک دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا 2014، 2016 و 2018 قرار می‌گیرد و در صورت برتری باید با ملیکا میرحسینی دیگر نماینده ایران در این وزن مبارزه کند.

ملیکا نیز در نخستین مبارزه «هیونگ جئونگ هان» از کره‌جنوبی را پیش رو دارد.

اما روز دوشنبه و در آخرین روز مسابقات اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم آخرین نمایندگان ایران هستند. اکرم خدابنده در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با یکی از نمایندگان میزبان مبارزه کند.

زهرا پوراسماعیل دیگر نماینده ایران در این وزن نیز ابتدا به مصاف «چن لی» چینی نایب قهرمان آسیا 2018 و دارنده مدال برنز المپیک جوانان 2014 می‌رود و در صورت برتری رو در روی «نیشا راوال» از نپال قرار می‌گیرد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 25 تير 1397 - 14:10

تعداد بازديد: 6

کد:82736-1403







  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:
 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool